בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נפגעו בפיגוע וכעת מבקשים עזרה

שנה וחצי אחרי, אשה שנפגעה בפיגוע בנגב עדיין סובלת מחרדות : "מאז הפגיעה, אשתי בטיפולים, חרדות וכל הבית התדרדר כלכלית מאז, מודה לכולם מראש על הסיוע". ערוץ 2 סרבו לפרסם, והוא פנה לקול היהודי

  • אברהם שפירא
  • י"ט אב תשע"ה - 19:18 04/08/2015
גודל: א א א
אוטובוס שנרגם על ידי ערבים. ארכיון
אוטובוס שנרגם על ידי ערבים. ארכיון

שנה וחצי עברה מאז האירוע הטראגי שחוותה המשפחה והאם עדין לא שוקמה. בחודש אדר תשע"ד הותקף אוטובוס שנסע מבאר שבע לערד על ידי בדואים. לטענת המשטרה מדובר היה בזריקות אבנים, אולם ע' ואשתו בטוחים כי מדובר היה בירי.

האישה, שהחלון הסמוך אליה התנפץ, חוותה טראומה קשה שאחריה נגררה כל המשפחה. "מאז אשתי נמצאת בטיפולים ובחרדות. הכול השתבש בבית, אשתי קבלה משכורת של כמה אלפים, אך מאז עזבה את העבודה לגמרי וכמעט ולא מתקשרת עם הסביבה" מספר ע' (השם המלא שמור במערכת). "מסביבנו יש הרבה בדואים והיא חוששת מהם. אני הייתי צריך לעבוד פחות כדי שאוכל להיות בבית עם הילדה והתדרדרנו כלכלית. הצטברו לנו חובות, חשמל, מים, שכר דירה ועוד הוצאות".

"התחושה היא חוסר ביטחון. זה לא ביטחוני בכלל, במיוחד שזה קורה בשטח מדינת ישראל וחבל שמעלימים את זה בתקשורת. ערוץ 2 לא הסכימו להעלות את זה כשביקשתי כי 'למשטרה יש גרסה אחרת לסיפור הזה'. מאז היו באזור עוד אירועים כאלו, זריקות אבנים וכל מיני וזה לא מטופל, מטאטאים את זה מתחת לשטיח".

לדעתו, "צריכים לאכוף את החוק על כל הבתים הלא חוקיים שיש בדרך. אני בטוח שהמשטרה לא באמת הלכה וטרחה לחפש את מי שביצע את המעשה. הם רק סגרו את התיק ולקחו עדויות ממי שהיה באוטובוס. אפילו שאני בקשתי להעיד לא נתנו לי והתיק נסגר".

לסיום, מבקש ע' מכל מי שיכול לסייע לו במצבו הקשה. "אני מבקש מהציבור לעזור לי, בכסף או לשלוח טיטולים ומטרנות. יש לי תינוק בן שלושה חודשים. אני מודה מראש לכל מי שיסייע לי".

לתרומות למשפחה שבקשה להישאר בעילום שם מטעמים מובנים: מספר חשבון - 556335 סניף - 763, בנק - 12. או לשליחת מוצרים לכתובת: ערד, רחוב אליעזר בן יאיר 42 על 4. תזכו למצוות.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד