בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נתנאל נרצח - לא יתכן שהמדינה תשקוט"

מאות צעדו בבת ים בעקבות רצח נתנאל עראמי הי"ד. "באנו לפה למחות ולזעוק שדם יהודי אינו הפקר. הבן שלנו, אבא לילדים, נרצח, ולא יתכן שהמדינה תשתוק", אמרה אמו של נתנאל

  • יח"צ
  • ז' תשרי תשע"ה - 20:45 01/10/2014
גודל: א א א
ההפגנה הערב בבת ים (ארגון חוננו)
ההפגנה הערב בבת ים (ארגון חוננו)

מעל 500 איש השתתפו הערב (ד') בצעדת מחאה על הירצחו של נתנאל עראמי הי"ד בעת שעבד בסנפלינג בבניין בפתח תקווה. הצועדים, ובראשם בני משפחתו של נתנאל הי"ד, יצאו מבית המשפחה בבת ים, וצעדו על שדרות יוספטל, שנחסמו במשך האירוע, עד לתחנת המשטרה בעיר.

הצועדים דרשו לחקור בצורה רצינית את האירוע ולתפוס את הרוצחים, ומחו על ההפקרות הבטחונית.

"באנו לפה למחות ולזעוק שדם יהודי אינו הפקר. הבן שלנו, אבא לילדים, נרצח, ולא יתכן שהמדינה תשתוק", אמרה מרים, אמו של נתנאל. בנוסף נשמעו באירוע קריאות "די לטיוח", "דם יהודי אינו הפקר", ו"הדם של נתנאל הוא הדם של כולנו". בצעדה השתפו גם בני משפחות שכולות ואישי ציבור, ובהם ד"ר מיכאל בן ארי.

היום פורסם בכלי התקשורת כי חלה התפתחות דרמטית בחקירת האירוע, אולם בני המשפחה זועמים על כך שמאז הרצח טרם עודכנו בידי המשטרה על פרטי החקירה.

"המשפחה הופקרה ולא טופלה על ידי הרשויות, וזאת כאשר הם צריכים לשאת בכאב ובקושי של סיטואציה כזו של איבוד בן משפחה בנסיבות כאלו", אומר עו"ד חור ניזרי מארגון 'חוננו', המלווה את המשפחה כנפגעת עבירה. "התחושה היא שהמערכת לא פועלת, אך יחד עם זאת המשפחה חזקה ואיתנה, ועם כל הכאב והקושי מתכוונת להמשיך ולנהל את המאבק עד שהאמת תצא לאור".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד