בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נתניהו: העיתונות בישראל מגמתית

"התקשורת בישראל - אין חופשית ממנה בעולם", אמר נתניהו ועקץ את כלי התקשורת המנהלים מערכה כנגדת משפחת ראש הממשלה. "יש זכות לבקר את התקשורת"

  • כלב אליהו
  • ח' כסלו תשע"ז - 08:35 08/12/2016
גודל: א א א
נתניהו (קובי גדעון, לעמ)
נתניהו (קובי גדעון, לעמ)

בישיבת סיעת הליכוד השבוע בכנסת, השיב נתניהו לשאלת עיתונאי ששאל אותו על יחסה של התקשורת אליו.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, אתמול, נשאל נתניהו על ידי אחד העיתונאים, האם הוא חושב שיחסה של התקשורת עוין כלפיו. נתניהו חזר על דברים שאמר ב"פורום סבן" כשהוא עוטה על פניו ארשת רצינית, הפעם בעברית: "פתחתי את ערוץ 10 וראיתי- הכל פרו ביבי! פותח חדשות הכל פרו ביבי, סאטירה, רכילות, המגזין תומכים לא רק בי אלא גם ברעייתי ובילדיי".

נתניהו המשיך לשאר כלי התקשורת, ואמר: "הכל פרו ביבי! אולפן שישי, 5 פאנליסטים, אולי מישהו אחד יהיה נגדי, כולם בעדי, הכל פרו ביבי! גם גל"צ. זה מתחיל להיות מביך".

דברי נתניהו באים בתגובה על כך, שבשבועות האחרונים כלי התקשורת עוסקים באובססיביות ביצירת תחקירים עליו ועל בני משפחתו. בחודש האחרון פורסמו תחקירים שונים על פעולותיו של נתניהו במה שזכה לכינוי "פרשת הצוללות", חקירת הגב' נתניהו בקשר לאחזקת מעונות ראש הממשלה, תחקיר עובדה על "האקווריום של נתניהו", ועוד.

בדבריו התייחס נתניהו גם לטענות על פגיעה בחופש העיתונות, ואמר: "ועכשיו ברצינות – התקשורת בישראל אין חופשית ממנה בעולם והיא תוקפת את רה"מ יותר מכל תקשורת אחרת בעולם, אבל זכותם של אנשים להגיד מה שהם רוצים. אבל חופש הביטוי לא שמור רק לעיתונאים, זכותו גם של רה"מ לבקר את הכיסוי התקשורתי המגמתי".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד