בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

סיכום היום: טרור ערבי, הפגנות ומעצרים

נערה נרצחה ושלושה יהודים נפצעו בפיגועים. שורת הפגנות במוקדים שונים. 11 יהודים נעצרו

  • כ"ד סיון תשע"ו - 21:50 30/06/2016
גודל: א א א
ההפגנה בירושלים (יוסף פריסמן)
ההפגנה בירושלים (יוסף פריסמן)

לאחר הפיגועים הקשים שהתרחשו היום (חמישי) בקרית ארבע, תל ארס ונתניה, הפגינו מאות יהודים במוקדים שונים, זאת במחאה על אזלת ידה של מערכת הבטחון מול הטרור הערבי.

כמאה מפגינים מוחים בירושלים. "לא שותקים על דם שנשפך", אמרו הפעילים שקראו לבצע פעולות נקם בעקבות הפיגועים. כמו כן, הפעילים ערכו מייצג של קברים עם הכיתוב "נרצח כבול באזיקי טוהר הנשק" ו- "נרצח על מזבח הדו קיום".

אלפים ליוו את הלל יפה הי"ד (הלל מאיר, TPS)

בהר חברון חסמו התושבים את הכניסה לכפר בני נעים, בו גדל המחבל, ערבי בן 17, שרצח בדקירות סכין את הלל יפה אריאל הי"ד, במיטתה שבקרית ארבע ופצע יהודי נוסף. בצומת תפוח ובצמתים נוספים ביהודה ושומרון, הפגינו תושבים וקראו להפעיל יד קשה כנגד הטרור.

| לאחר הפיגועים: המשטרה עוצרת יהודים

תושבת מצפה רמון נעצרה הערב ונחקרה בתחנת המשטרה בדימונה, זאת לאחר שפרסמה בפייסבוק את המילים "טרור מנצחים בטרור. יהודים נקמה". בצומת תפוח בשומרון נעצרו שני קטינים, אחד מהם תחת גיל האחריות הפלילית.

הפגנה בהר חברון, היום (ועד מתיישבי הר חברון)

על המאחזים גאולת ציון ועוז ציון שבבנימין, פשטו היום כוחות משטרה וצבא ועכבו שמונה נערים המתגוררים במקום ודרשו מהם לחתום על צווי תיחום האוסרים על אזרחים להיכנס לשטחי המאחזים.

| נערה נרצחה ושלושה יהודים נפצעו

הפיגוע הראשון התרחש בשעות הבוקר, אז חדר מחבל לבית משפחה בשכונת החרסינה בקרית ארבע ודקר פעמים רבות את הנערה הלל יפה אריאל הי"ד, בת ה-13 כשהיא ישנה במיטתה. חבר כיתת הכוננות שהגיע למקום נפצע אף הוא וחברו חיסל את המחבל.

שני יהודים נפצעו בפיגוע דקירה בנתניה (תקשורת/כללי בוואצפ)

בנתניה התנפל ערבי על שני יהודים במקום ודקר אותם. שני פצועים, גבר ואישה בשנות ה-40 וה-60 לחייהם, פונו במצב קשה ובינוני לטיפול במרכז הרפואי לניאדו בעיר. כמו כן, לעבר המוצב תל ארס בשומרון ירו ערבים.

המפגינים בירושלים, הערב (יוסף פריסמן)

סך הכל נרשמו היום ביומן האינתיפאדה המושתקת של הקול היהודי כ-15 אירועי טרור, שהתרחשו בין היתר באזור רהט, נתניה, ירושלים, בנימין, שומרון והר חברון.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד