בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

סערה בעקבות מפגש הח"כים עם משפחות המחבלים

שלושה ח"כים מבל"ד נפגשו עם משפחות "שהידים", והם ממש לא מצטערים. ליברמן: "להוציא אותם מהכנסת, וכדאי גם מהארץ"

  • כ"ה שבט תשע"ו - 19:47 04/02/2016
גודל: א א א
הפגישה של הח'כים עם משפחות המחבלים (מבט לתקשורת פלסטינית)
הפגישה של הח'כים עם משפחות המחבלים (מבט לתקשורת פלסטינית)

רק בישראל:שלושה חברי כנסת ערבים הגיעו ביום שלישי למפגש עם משפחות מחבלים שגופותיהם מוחזקות בישראל ולא הועברו לידי בני המשפחה לקבורה.

חברי הכנסת זחאלקה, גטאס וזועבי, פתחו את המפגש בדקת דומיה לזכר המחבלים ובמהלכו הבטיחו לעשות כל שביכולתם למען מסירת גופות המחבלים לידי בני המשפחה.

בעמוד הפייסבוק של מפלגת בל"ד, שחברי הכנסת שהשתתפו במפגש שייכים אליה, פרסמו ידיעה על המפגש וכינו את המחבלים בתואר "שהידים".

בסוכנות הידיעות הערבית "מען" דיווחו על המפגש של משפחות המחבלים עם חברי הכנסת: "בני המשפחות מסרו לחברי [הכנסת] מכתב שכותרתו 'כבוד המת - קבורתו'. הם דרשו מהם להתערב למען השבת הגופות וקבורתן. למכתב צורפה רשימה של עשרת השהידים, שגופותיהם עדיין מוחזקות במקררים. מצדם, שלושת חברי הכנסת הדגישו כי הם יעשו כל מאמץ כדי ללחוץ בכל דרך על מקבלי ההחלטות, על מנת שהגופות ייקברו ללא כל מגבלה או תנאי. הם הזכירו כי אי-קבורה מהווה חטא חמור, וכי לפי כל המנהגים והמוסכמות חובה לקבור בהקדם האפשרי. כמו כן, חברי [הכנסת] הצדיעו לעמידתן האיתנה של המשפחות ולמאבקיהן הבלתי פוסקים במתקפה [הישראלית], ו[הדגישו כי] חשוב שהן יעשו יד אחת".

במערכת הפוליטית הגיבו בשאט נפש מפרסום הדברים ודרשו לנקוט באמצעים כנגד חברי הכנסת.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן אמר: "אין עוד צורך בשום הוכחה לכך שחברי הכנסת של הרשימה המשותפת בכלל וסיעת בל"ד בפרט הם נציגי ארגוני הטרור בכנסת. פגישתם של חברי הכנסת של בל"ד עם משפחות המחבלים שרצחו יהודים היא רק תזכורת למי שעוד צריך, בממשלה ובמערכת אכיפת החוק, שיש לסלק כמה שיותר מהר את המחבלים הללו מכנסת ישראל ורצוי גם ממדינת ישראל".

גם ראש הממשלה נתניהו הגיב לדברים, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "חברי כנסת שהולכים לנחם משפחות של מחבלים רוצחי ישראלים, אינם ראויים לכהן בכנסת ישראל. פניתי הערב ליו״ר הכנסת בכדי לבחון אילו צעדים ניתן להפעיל נגדם".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד