בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

סערת האלוף: "דבריו של נומה לא סולפו"

הביקורת שספג האלוף רוני נומה שאמר כי יש לספק תחמושת לערבים ביו"ש, נתקלה בדברי מועצת יש"ע שאמרה כי לטענתו, דבריו סולפו. עם זאת אומר גורם המעורה בפרטים: "צה"ל נלחץ ומועצת יש"ע מגבה"

  • י"ד כסלו תשע"ו - 19:08 26/11/2015
גודל: א א א
רוני נומה. ארכיון (עמוס בן גרשום, לעמ)
רוני נומה. ארכיון (עמוס בן גרשום, לעמ)

לאחר הביקורת שנמתחה כלפי אלוף פיקוד המרכז רוני נומה, לאחר שנחשף כי הוא עומד מאחורי הדברים שפורסמו באתר ynet לפיהם גורם בכיר בצה"ל אמר כי יש לספק נשק ותחמושת למנגנוני הבטחון הערביים ביהודה ושומרון לצד שחרור אסירים בכדי להתמודד מול הטרור הערבי, נפגש נומה עם ראשי מועצת יש"ע ושוחח עמם.

"שמחנו לשמוע מהאלוף, כי הדברים שיוחסו לו בתקשורת סולפו ומדובר במניפולציה תקשורתית", אמר יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה. "האלוף הבהיר, כי הוא מתנגד להעברת נשק או לשחרור מחבלים ולכל פרס לרשות הפלסטינית. העלינו בפניו את תחושות התושבים והחששות של האזרחים בתנועה בכבישים וכן את הצרכים הבטחוניים. האלוף הציג בפנינו בפירוט ובכנות רבה את הערכת המצב ואת הפעילות ההתקפית מול המסיתים והמחבלים, יחד עם פעילות ההגנה בכבישים ובישובים".

מנגד, גורם נוסף שהשתתף באותו תדרוך אמר, כי "דבריו של האלוף לא סולפו, זהו שקר וכזב. צה"ל נלחץ מהדברים והזעם הציבורי, ומועצת יש"ע מגבה אותו".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שפרסם כי אותו "בכיר" שדבריו פורסמו בynet הוא נומה, אמר לקול היהודי כי "גם אם דבריו של נומה סולפו בדרך בה הם הוצגו, וודאי שהרוח שעלתה מדבריו היא רעה מאוד".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד