בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עובד ערבי ניסה להצית מחלקה בבית החולים

ערבי שהועסק כעובד ניקיון בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, הואשם השבוע בשלושה ניסיונות הצתה במחלקה בה עבד

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ד' כסלו תשע"ה - 17:07 26/11/2014
גודל: א א א
בית החולים הדסה עין כרם בירושלים
בית החולים הדסה עין כרם בירושלים

בתחילת השבוע הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד ערבי המחזיק בתעודת זהות כחולה ומתגורר בשכונת בית צפפא. נאשם, עובד ניקיון בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ניסה מספר פעמים להצית מחלקה במתחם בית החולים.

בעובדות כתב האישום נאמר, כפי שפורסמו באתר mynet, לפני כשבוע סמוך לשעות הערב, הגיע עליאן, שהועסק כעובד הנקיון במחלקת כירורגיה א' בבית החולים הדסה, לחדר המשפחות במחלקה והצית מתקן ניירות הסמוך לכיור. כשהגיעו מספר אנשים לחדר, הוציא הנאשם את הניירות הבוערים מהמתקן והעביר אותם לכיור, שם כיבה את הלהבות. כך ככל הנראה ניסה להסיר את החשד.

באותו היום הגיע הנאשם לשירותי הנכים במחלקה, הניח מספר ניירות על רצפת השירותים והצית אותם. ב"ה האש לא התפשטה ונזק קל נגרם לחדר השירותים. אולם הנאשם לא סיים בכך את ניסיונותיו להצית את המבנה על יושביו.

למחרת, סמוך לשעה 15:00 אחר הצהרים, נכנס הנאשם לאחד מחדרי האשפוז של מחלקה כאשר היה ריק מאדם, והצית את הסדין שהיה מונח על מיטת האשפוז. לאחר שיצא מהחדר, נכנס אל המקום בן זוגה של המטופלת וכיבה את האש באמצעות מספר כוסות מים. כתוצאה מההצתה, נגרם נזק למיטה החשמלית וכן לסדין המזרן.

לאחר מכן נעצר החשוד ובתחילת השבוע כאמור, הוגש נגדו כתב אישום.

בדוברות המרכז הרפואי הדסה הגיבו לקול היהודי ואמרו, כי "אנו מאשרים כי יחידת הבטחון איתרה עובד קבלן אשר ביצע הצתה לציוד רפואי ומייד העבירה את הטיפול למשטרה. אנו סמוכים ובטוחים כי כוחות החוק והסדר יעשו עבודתם נאמנה ויטפלו במקרה במקצועיות".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד