בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עוד יוסף חי: "שמחים על סיום הגזל"

השר יעלון החליט שלא להאריך את צו התפיסה למבנה הישיבה ביצהר ובישיבה מצהירים "נמשיך בעזרת ה' להשמיע את האמירות להנהגה ציבורית על פי תורה"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ח' סיון תשע"ה - 09:24 26/05/2015
גודל: א א א

בישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר הביעו אמש (שני) שמחה על שחרור מבנה בית המדרש ששימש את צה"ל, ללא הסכמת הישיבה, כבסיס מג"ב במשך למעלה משנה.

"אנו שמחים שמערכת הבטחון "ירדה מהעץ" של תפיסת הישיבה", נמסר מהישיבה. "חבל ששר הבטחון אינו מתנצל על המעשה החמור והתקדימי של גזל וחילול בית המדרש יותר משנה תמימה. אנו מאחלים לו, ולכל השותפים במעשה הנפשע, לחזור בתשובה שלמה".

מיטות של שוטרי מג"ב באחד מכיתות הלימוד

"ההתנכלות המתמשכת לישיבה, כולל שלילת התקציבים" הוסיפו, "היא נסיון לסתימת פיות שלא יצלח. הישיבה המשיכה ותמשיך בע"ה להשמיע בקול צלול את אמירותיה לתשובה והנהגה ציבורית על פי התורה".

בשעות הערב אמש פורסם בערוץ 10 כי שר הבטחון משה (בוגי) יעלון החליט שלא להאריך את צו התפיסה לישיבה שאמור לפוג ביום ראשון הקרוב, ובכך יחזור המבנה לבעליו. במהלך השנה האחרונה הועלו טענות קשות על חילול מבנה בית המדרש, בו נמצאים שוטרים יהודים ושאינם יהודים לצד שוטרות. כמו כן, מתקני כושר אותרו על ידי התלמידים באולם בית המדרש ונזק רב נגרם למבנה.

בישיבה מציינים כי בכוונתם לתבוע תשלום על הנזקים שגרמו החיילים למבנה. כמו כן, בקרוב הם מתכוונים לציין את חזרתם למבנה הישיבה בהתוועדות שמחה עם נשיא הישיבה, הרב יצחק גינזבורג.

שוטרי מג"ב במבנה הישיבה

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד