בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"עונש מוות למחבלים משוחררי עסקת שליט"

בקהיר דנים הצדדים השונים על התנאים אותם הציב החמאס, בניהם שחרור מחבלי עסקת שליט שנעצרו בשנית. באלמגור קוראים "לעשות חשבון נפש ולתקן את הטעות - במעשים"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט"ז אב תשע"ד - 18:08 12/08/2014
גודל: א א א

בעוד בקהיר דנה המשלחת הישראלית עם מחבלי החמאס על שחרור "אסירי שליט" שנעצרו שוב במהלך מבצע "שובו אחים", בארגון אלמגור לנפגעי פעולות האיבה שבים ודורשים "עונש מוות למשוחררי עסקת שליט שבצעו שוב מעשי רצח".

יזם החטיפה: מחבל משוחרר 'עסקת שליט'

השבוע נחשף כי מי שהיה ככל הנראה היזם והמסייע הראשי לחטיפתם ורציחתם של אייל יפרח, גיל-עד שעאר ונפתלי פרנקל הי"ד הוא מחמוד עלי קוואסמה, מחבל ששוחרר מהכלא הישראלי במסגרת "עסקת שליט". במהלך מבצע 'שובו אחים' לאיתור החטופים, נעצרו מספר מחבלים משוחררי עסקת שליט, ששבו לכאורה לעסוק בפעילות טרור. כעת דורשים בחמאס את שחרורם.

"הכתובת הייתה על הקיר בלשכת ראש הממשלה, שריו וראשי מערכת הבטחון", אומרים באלמגור, "אף על פי כן הם נכנעו לקמפיין התקשורתי. עכשיו הגיע הזמן לעשות חשבון נפש". יו"ר אלמגור, מאיר אינדור אומר, כי "רכבת הפוליטיקאים והיחצנים של עסקת שליט דהרה בצהלה בדרך לעסקה, ואנו נופפנו לה נואשות לעצור לפני התהום. המחיר הכבד שנגבה על אותה טעות חייב להיות מתוקן במעשים שיחליפו את ההצהרות הבומבסטיות".

אינדור דורש, "שיורו לתביעה לדרוש עונש מוות לכל מחבל מעסקת שליט שביצע או יבצע שוב מעשי רצח. כולל המחבל שרצח את ברוך מזרחי הי"ד", מוסיף אינדור.

"כל מי שהיה מעורב בעסקת שליט צריך לעשות את דרכו כעת בשיירה לבית העלמין במודיעין לבקש סליחה על קברות הנערים שנחטפו בתכנון ובפקודת המחבל הבכיר ששוחרר בעסקת שליט", אומר ד"ר אריה בכרך, אב שכול מראשי אלמגור. "על הדרך", מוסיף ברכך, "שיעצרו בהר הרצל על קברו של ברוך מזרחי הי"ד, קצין המשטרה שנרצח על ידי מחבל משוחרר".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד