בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עונש מקל לח"כית הערבייה

לאחר שנפגשה בשבוע שעבר עם משפחות "שאהידים", נגזרו הבוקר שנתיים מאסר על תנאי על חנין זועבי לאחר שהורשעה בעבירה של העלבת עובד ציבור

  • כ"ח שבט תשע"ו - 10:24 07/02/2016
גודל: א א א
ארכיון (יהודה פרל)
ארכיון (יהודה פרל)

בית משפט השלום בנצרת גזר הבוקר (א') מאסר של שנתיים על תנאי ותשלום קנס של 3,000 שקלים על חברת הכנסת הערבייה חנין זועבי לאחר שהורשעה בעבירה של העלבת עובד ציבור.

לפני כשנה וחצי הטיחה זועבי אמירות פוגעניות בשוטרים ערבים שהעידו בבית המשפט. בין היתר היא אמרה: "צריך לירוק להם בפרצוף" ו"צריך לנקות איתם את הרפצה". מדובר היה בשוטרים שהיו חלק ממערך האבטחה במסגרת ההתפרעויות שחוללו ערבים לאחר הריגתו של הנער מוחמד אבו חדיר כנקמה על רצח שלושת הנערים בגוש עציון.

לפני כשבועיים הורשעה זועבי במסגרת הסדר טיעון שהושג בינה לבין הפרקליטות והיום כאמור נגזר דינה. השופטת ציינה כי היא נקטה עונש מקל יחסית מאחר ולזועבי אין הרשעות קודמות ומאחר והיא התנצלה על הדברים.

נזכיר, כי המערכת הפוליטית סוערת בימים האחרונים לאחר שחברת הכנסת זועבי, יחד עם חבריה למפלגה - חברי הכנסת באסל גטאס וג'מל זחאלקה - נפגשו עם משפחות של מחבלים שרצחו יהודים בחודשים האחרונים והתחייבו בפניהם לפעול להשבת גופות בניהם המחבלים בשביל שיוכלו להביאם לקבורה.

במפלגת בל"ד אמרו כי הם דוחים את הטענות החריפות שהגיעו על כך מצד ראש הממשלה ובכירים נוספים במערכת הפוליטית ואמרו כי הם בסך הכל רצו לסייע ל"משפחות שכולות". את המחבלים אגב, הם כינו במהלך הימים האחרונים "שאהידים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד