בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עמונה: שבר את רגלו מאלימות שוטרים

מפגין שנעצר בצומת עפרה על רקע החשש לפינוי עמונה, נפצע מאלימות השוטרים

  • יח"צ
  • י"ט כסלו תשע"ז - 11:17 19/12/2016
גודל: א א א
נפצע מאלימות השוטרים בחשש לפינוי עמונה (יוסף פריסמן)
נפצע מאלימות השוטרים בחשש לפינוי עמונה (יוסף פריסמן)

בחור כבן 18 אשר השתתף במוצאי שבת בהפגנה בצומת עפרה כנגד הפינוי הצפוי בעמונה, שבר את רגלו כתוצאה מאלימות שהופעלה כנגדו ע"י שוטרי מג"ב.

הצעיר רוסס בגז פלפל ונדחף ארצה וכתוצאה מהנפילה נחבל ושבר את רגלו "הגיעו שוטרי מג"ב והחלו לדחוף אותנו באלימות ולפזר את ההפגנה, בשלב מסוים הם החלו לרסס את המפגינים בגז פלפל, נחנקנו וצרבו לנו העיניים, ואז הם דחפו אותי ונפלתי, אחרי הנפילה הם הכו אותי וריססו אותי בגז עוד מספר פעמים", שיחזר הצעיר את שקרה.

"אזרחים שהיו במקום סייעו לי והזמינו חובשים אשר טיפלו בי. מקוה שהשוטרים האלימים יבואו על עונשם, לפגוע במפגינים שעומדים בצומת על המדרכה רק בגלל שההפגנה לא לרוחם של השוטרים?? זו עבריינות" הוסיף הצעיר.

הצעיר פונה ע"י אזרחים למרפאת טרם, שם אובחן כי הוא סובל משבר קשה בקרסול רגלו.

עו"ד מנשה יאדו מהמחלקה האזרחית של ארגון חוננו הגיש לפני תלונה דחופה למחלקה לחקירות שוטרים, בתלונה דרש עו"ד יאדו לחקור את המקרה בהקדם, עוד פנה עו"ד יאדו למפקד מחוז ש"י ולמפכ"ל המשטרה בדרישה להפיק לקחים אישיים מהמקרה, וכן לדאוג שמקרים כאלו לא יקרו בהמשך.

"לא יתכן ששוטרים אשר תקפו מפגינים בצורה כל כך קשה וברוטלית ימשיכו בבוקר למחרת כאילו הכל כרגיל. זו ההפגנה הראשונה באזור עפרה, ואם כך מתנהלת משטרת ישראל כעת, עולה חשש כבד מהצפוי לנו בהמשך. אני קורא למפכ"ל ולמפקד המחוז לרענן באופן דחוף את הנוהלים והחוק בקרב השוטרים." מסר עו"ד יאדו.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד