בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערבים מתפרעים בהר הבית – יהודים גורשו

עשרות ערבים התפרעו אתמול (ד') בהר הבית והמשטרה, חסרת האונים, גרשה את המתפללים היהודים מהמקום. צפו בתיעוד

  • יח"צ
  • י"א אב תשע"ד - 08:34 07/08/2014
גודל: א א א
יהודים בהר הבית (המטה המשותף)
יהודים בהר הבית (המטה המשותף)

המשטרה שוב כושלת באבטחת היהודים בהר הבית. עשרה יהודים שעלו אתמול (רביעי) להר הבית, גורשו על ידי עשרות מוסלמים בגידופים וצעקות

מיד עם כניסתם להר נוכחו היהודים באיבוד שליטתה של המשטרה במצב. השוטרים דרשו מהם שלא ללכת במסלול הרגיל של היהודים העולים להר, אלא במסלול הפוך.

בכל משך שהייתם של היהודים בהר, רדפו אחריהם מוסלמים ומוסלמיות שגידפו צעקו וקיללו. בהגיעם לפינת מזרח-דרום ההר, אסרו עליהם השוטרים ללכת במיצר הדרומי, ומי שהקפיד על התרחקות מהרמה הוחזר חזרה את כל הדרך, ואף הוצא משער הברזל.

בנקודה הזו הגיעו הטרדות והתפרעויות הערבים לכדי רתיחה. עשרות ערבים התקרבו אל היהודים תוך כדי זריקת חפצים ואבנים. בתגובה הריצה המשטרה את היהודים אל מחוץ להר.

השוטרים במקום, שהיו עדים לידויי האבנים ולהתפרעויות הערבים, סירבו לעצור את הפורעים. השוטרים הציעו ליהודים ללכת להגיש תלונות בתחנת המשטרה. דרישת היהודים לזהות את מיידי האבנים כדי שיוכלו להגיש נגדם תלונה ולתבוע אותם, נענו גם הם בסירוב ואף באיומים.

במטה ארגוני המקדש תמהים על המשטרה שזיהתה את קבוצות המגדפות ומנעה מהם את הכניסה בשעות הבוקר, ולפתע התירה את כניסתם אחרי השעה 11:00 למרות שידעה שמטרתם להתנכל ליהודים בהר הבית. "מישהו במשטרה צריך להפסיק את תופעת השנאה המאורגנת בהר הבית", אומרים במטה.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד