בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערבים תקפו יהודים: "בגלל שכבשו את המדינה"

שבעה ערבים נעצרו בחשד שהיו מעורבים בשרשרת תקיפות של יהודים בזמן האחרון בטיילת ארמון הנציב בירושלים

  • טוביה אריאל
  • י"ב אב תשע"ה - 15:32 28/07/2015
גודל: א א א
ארמון הנציב
ארמון הנציב

בית המשפט התיר היום (שלישי) לפרסום, כי שבעה ערבים נעצרו, בחשד שהיו מעורבים בשורת תקיפות של יהודים בחודש הרמאדן האחרון. החשודים, שלושה מתוכם קטינים, חשודים שתקפו בשלושה מקרים שונים יהודים שטיילו בטיילת ארמון הנציב בירושלים.

במקרה הראשון, תקפו שלושה מתוך החשודים זוג יהודים שטייל במקום. בתחילה ירקו החשודים לעבר הזוג, ולאחר מכן אף תקפו את הגבר, הכו בפניו, בעטו בו, ושברו את אפו. האירוע נפסק רק בעקבות הגעתו של זוג יהודי נוסף למקום. הצעיר היהודי איבד את הכרתו ואושפז במרכז הרפואי.

שלושה ימים לאחר מכן, תקפו שישה מהחשודים צעיר יהודי נוסף שעבר במקום. הערבים נגשו אליו ושאלו אותו מספר שאלות בנוגע להר הבית וירושלים. בעקבות תשובותיו של הצעיר, החלו הערבים להכות את הבחור כשבידיהם אגרופן, היהודי הצליח להימלט מהתוקפים אך לא לפני שהספיקו לחתוך לו את השפה, ולשבור לו את השן.

למחרת, במוצאי שבת, שוב הגיעו חמישה מהחשודים למקום. הם הבחינו בחייל וחיילת שהיו בחופשה בלבוש אזרחי וישבו על ספסל במקום, ניגשו אל הזוג ודרשו מהצעיר לקום וללכת, באמרם שהבחורה תצטרף אליו מאוחר יותר. הצעיר קם ללכת, והערבים תקפו אותו והכו אותו בראשו, גם הצעירה הוכתה ונחבלה בראשה.

בעקבות שורת האירועים, עלה במשטרה החשד כי מדובר בקבוצה קבועה של ערבים. החשודים הודו בחקירתם במיוחס להם וכי התקיפות בוצעו בעקבות שנאתם ליהודים "שכבשו את המדינה לפלסטינים".

היום הוארך מעצרם של הערבים עד ליום חמישי הקרוב.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד