בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ערבים תקפו מטיילים יהודים בעכו

חייל בשירות סדיר עוכב ונשקו הוחרם

  • יח"צ
  • י"ח אב תשע"ו - 17:46 22/08/2016
גודל: א א א
התוקף הערבי (מתי עמר)
התוקף הערבי (מתי עמר)

קבוצת יהודים, בניהם ילדים הותקפה בשעות הצהרים, ע"י מספר ערבים בעת שטיילו בעיר העתיקה בעכו, הערבים ניסו לדחוף את המטיילים מגובה רב בעת שטיילו על החומה העתיקה במקום.

בתגובה לתקיפה נאלץ אחד מהמטיילים, חייל בשרות קבע, לשלוף את נשקו האישי ולהגן על המטיילים. לאחר האירוע עוכב החייל לחקירה ונלקח לתחנת המשטרה בעיר, שם החרימו השוטרים את נשקו האישי. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מעניק סיוע משפטי לחייל.

"טיילנו על חומות העיר העתיקה, כעשרים איש, בניהם ילדים רבים, לפתע וללא סיבה ניגש אלינו נער ערבי ואיים כי ידחוף אותנו מהחומה למטה, מדובר בגובהה עצום של 12 מ', לאחר מספר דקות הצטרפו לנער עוד מספר בחורים ונערים, כאשר אחד מהם החל ממש דוחף את חברי הקבוצה מהחומה וממש מסכם את חייהם. אני ועוד חברי קבוצה, כדי לא ליפול לצד הגבוהה לכיוון הים והסלעים נאלצנו לקפוץ מהחומה לצד הנמוך" סיפר אחד המטיילים.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

"בתגובה לתקיפה, נאלץ אחד מחברי הקבוצה, חייל בקבע, לשלוף את נשקו האישי בכדי להרתיע את התוקפים ולהגן על חברי הקבוצה והילדים, בתגובה לזה המשטרה עיכבה אותה לחקירה והחרימו לו את הנשק, אנחנו בדרכנו לתחנה לתת עדות בעניין" סיפר.

בשעה זו חברי הקבוצה נמצאים בתחנת המשטרה בעכו ומגישים תלונה כנגד התוקפים הערבים.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מסר "מדובר בשערורייה, קבוצת מטיילים מותקפת, חייל נאלץ להגן על חייו וחיי הסובבים אותו ומוצא עצמו תחת חקירה. חבל ששוב המשטרה נוקטת עמדה בשלב מוקדם ומעכבת חשודים בטרם ביררה את פרטי האירוע, אני בטוח כי מרשי ישוחרר בהקדם. כולי תקווה כמי שהחל בכל התגרה והאיומים ייעצר ויובא לדין".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד