בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ערכי המשפחה היהודית בסכנה"

פורום "חותם" שלח למאות אנשי ציבור, חוברת הסוקרת את גל החקיקה בכנסת הקודמת, הפוגע בערכי המשפחה היהודית. "מקווים שהמועמדים לכנסת הבאה ישכילו לפעול לעצירת המגמה"

  • יח"צ
  • כ"ט כסלו תשע"ה - 10:32 21/12/2014
גודל: א א א

בעקבות גל חקיקה הפוגע בערכי המשפחה שקודם בכנסת הקודמת, ולקראת הבחירות הקרבות, הוציא 'פורום חותם' חוברת הסוקרת את הסוגיה בהיבט הלכתי ומקצועי.

החוברת, שיצאה לאור בשיתוף מכון פוע"ה, נשלחה בימים האחרונים למאות רבנים אנשי ציבור ומקבלי החלטות, מתוך כוונה להעמיד את נושא המשפחה על סדר היום הציבורי.

בחוברת "משפחה על סדר היום" הובאו מאמרים הסוקרים את המגמות לנגיסה בערכי המשפחה היהודית - במערכת המשפט, בכנסת ובממשלה. כאשר רובם של החוקים עוסקים במעמדם של בעלי נטיות הפוכות, ובקידום 'ברית הזוגיות'.

"בשנים האחרונות. קבוצות הנושאות את דגל הפתיחות הן הראשונות להשתיק כל קול החושב באופן שונה מהן, הן מכתירות כל בעל-דעה שמרן כ"מיושן ולא רלוונטי" במקרה הטוב וכ"גזען, חשוך ופרימיטיבי" במקרה הפחות נעים, בעוד במציאות מדובר במיעוט קטן אך רועש במיוחד" אומר עמיטל בראלי מנהל פורום חותם. "11 חוקים שמטרתם לפגוע בערכי המשפחה היהודית קודמו ברמות שונות בכנסת האחרונה. בין השאר מדובר בחוק ברית הזוגיות, תיקונים לחוק מרשם האוכלוסין ועוד. משרד הבריאות, בראשות השרה יעל גרמן, קידם הקלות בניתוחים לשינוי מין, ויזם את החוק המבקש לאפשר לזוגות חד–מיניים לעבור תהליך פונדקאות, מטרתנו היא לעורר לפעולה כל מי שדמותה של מדינת ישראל ועתיד המשפחה היהודית חשובים להם, יש לפעול לקידום חקיקה שתשמור על ערכים אלו ותאיר אותם באור הראוי להם בשיח הציבורי".

הרב אריה כץ ממכון פוע"ה מסביר: "שלמות המשפחה היהודית היא אחד הערכים המקודשים ביותר בהלכה ובמסורת ישראל", לדבריו "בשנים האחרונות אנחנו עדים לשבירת ערכי המשפחה המסורתיים בכל העולם המערבי, ואובדן הערכים הזה מחלחל ומשפיע גם בתוככי מדינת ישראל. בעקבותיו הופיע גל החקיקה שמאיים על הערך המרכזי של המשפחה היהודית. אנחנו מקווים שהמועמדים לכנסת הבאה ישכילו לפעול לעצירת המגמה ויבינו כי מדינת ישראל בסכנה של איבוד ערך מרכזי ששמר על עם ישראל בכל הדורות".

במקביל למאבק בחוקים הללו, עסוקים ב"חותם" בניסוח הצעות חוק העוסקות בסוגיית המשפחה היהודית ובשימורה כערך מרכזי במדינת ישראל.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד