בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עתירה לבג"ץ: הכניסו רופא פרטי לטייטל

רעייתו של ג'ק טייטל השובת רעב זה היום ה-18, עתרה לבג"ץ בדרישה לחייב את שירות בתי הסוהר להכניס רופא פרטי שיבדוק את בעלה

  • יח"צ
  • ב' אדר תשע"ז - 14:47 28/02/2017
גודל: א א א

18 ימים שובת ג'ק טייטל רעב בשל הפגיעה של שב"ס בביקורי משפחתו, והבוקר הגישה רעייתו עתירה לבג"ץ בדרישה לחייב את שירות בתי הסוהר לאפשר לרופא פרטי לבדוק את מצבו הרפואי.

טייטל המרצה שני מאסרי עולם בשל רצח ערבים, שוהה בכלא איילון, ובמהלך שביתת הרעב בה פתח, הוא מסרב להיבדק בידי רופאי שב"ס משום שאין לו אמון בהם.

את העתירה הגישה רעייתו של טייטל באמצעות עו"ד עזריאל פרידנברג מטעם ארגון חוננו. אשתו של האסיר מבקשת כי יתאפשר לה להכניס רופא פרטי מטעמה לבדוק את בעלה האסיר אשר שובת רעב זה היום ה-18.

טייטל פתח בשביתת הרעב בשל פגיעה של שב"ס בתנאי הביקורים של אשתו וחמשת ילדיו, אשר שב"ס הודיע כי מעתה יוכלו לבקרו רק מאחורי מחיצת זכוכית ופעם אחת בחודש בלבד.

עו"ד עזריאל פרידנברג מסר בתגובה: "מדובר באסיר אשר השב"ס כפה עליו החמרה והקשחת ביקורי ילדיו ואשתו ללא שום נסיבה וסיבה אלא באטימות שאינה חוסה באנושיות בסיסית. שבע שנים שביקורים אלו התנהלו לתלפיות והיוו את פתיל חייו היחידי לחיים. בהיותו אסיר עולם כריתת הקשר עם חמשת ילדיו ואשתו לא הותירה לו אלא אובדן חיים, והכלי היחידי שבידיו הינו שביתת רעב. תמוהה מאד אטימות השב"ס לתת יד לאובדן חיים עבור נסיבת שביתת הרעב של ג'קטייטלשאין בה ולא כלום מהפרמטרים שעליו מופקד השב"ס. בנסיבה שכזו למחיר בלתי נמנע, אי אפשר לעמוד על דם רעיך".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד