בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע בכניסה לירושלים

פצוע קל-בינוני בפיגוע דקירה בכניסה לירושלים. המחבל ניסה לחטוף את נשקו של אחד מהם, נורה ונהרג

  • כ"ט תשרי תשע"ו - 21:02 12/10/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע (tps)
זירת הפיגוע (tps)

ערבי שעלההערב (שני) על אוטובוס קו 185 שיצא מאזור נווה אילן, התיישב סמוך לחייל צה"ל בחלקו האוחרי של האוטובוס, וכשהגיעו לכניסה לירושלים דקר את החייל והחל להאבק עימו בניסיון לחטוף את נשקו.

זירת פיגוע הדקירה, הערב (יהודה פרל)

שני פצועים פונו במצב קל עד בינוני וקל, גשר המיתרים הערב (יהודה פרל)

שוטר שהיה על האוטובוס רץ לעבר המחבל וניסה לרתק אותו לרצפה, יחד עם שני נוסעים שסייעו לו. במקביל, עצר נהג האוטובוס את הנסיעה סמוך לגשר המיתרים בעיר ונוסעי האוטובוס ירדו. שוטרים שהיו באזור נכנסו לאוטובוס ואקדח של אחד השוטרים נפל, המחבל תפס אותו וניסה לדרוך אותו.

קצין משטרה שעלה לאוטובוס והבחין במחבל עם האקדח בידו, ירה לעברו ופגע בו. מיד לאחר מכן, עובר אורח שעבר במקום חבט בגופתו של המחבל.

זירת הפיגוע (TPS)

מאיחוד הצלה נמסר שמזירת הפיגוע פונו חייל פצוע במצב קל עד בינוני ושני נפגעי חרדה.

זאב קשש, יו"ר איחוד הצלה, שהגיע תוך שניות ספורות לזירה סיפר: "מדובר באירוע בתוך אוטובוס. כשהגעתי לזירה עדיין נשמעו קולות ירי. יחד עם מתנדבי איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע מדקירה באוטובוס ולמספר נפגעים קל כתוצאה מחרדה. כוחות הביטחון פעלו בזריזות ומנעו מהמחבל לדקור או לפגוע באזרחים נוספים".

זירת הפיגוע (דוד מידד)

מדוברות המרכז הרפואי הדסה עין כרם נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה חייל בן 19 מארוע הדקירה בתוך אוטובוס בכניסה לירושלים. מצבו קל עד בינוני, בהכרה. סובל מדקירות בראש ובזרוע".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד