בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פעילי 'דרך חיים' הגיעו לתל אביב

יום פעילות בעיר תל אביב, חלוקת פלאיירים וסטיקרים לתושבי המקום וצעדה מוזיקלית ושמחה

  • י"ד כסלו תשע"ו - 22:21 26/11/2015
גודל: א א א
הפעילים בשטח (דורון תשובה)
הפעילים בשטח (דורון תשובה)

ביום שלישי האחרון הגיעו עשרות פעילים של תנועת 'דרך חיים' לכיכר הבימה בתל אביב, חלקו פלאיירים לעוברים ושבים וערכו צעדה מוזיקלית במקום.

"היה נחמד ללכת לתל אביב ולפגוש אנשים שבדרך כלל אנחנו לא פוגשים, שנראה אותם והם אותנו ולדבר איתם" אמר אביחי אביעזר, פעיל בתנועה בשיחה עם הקול היהודי. "מצד שני קצת קשה לדבר עם אנשים בתל אביב" אומר אביעזר ולא מסתיר את התחושות. "הם יותר אדישים ביחס למקומות אחרים".

"הפעילות הייתה לחלק פלאיירים על נושא 'עבודה עברית' לאור המצב הביטחוני, בו ערבים שעובדים אצל יהודים מבצעים פיגועים, לפעמים גם באזור עבודתם. היה חשוב לדבר עם אנשים על זה שלא חייבים להעסיק אנשים שעושים פיגועים או שונאים אותנו או יום אחד יעשו לנו משהו".

"זה נושא שמאוד חשוב לדבר עליו תמיד, בכל מקרה. נראה לי שבעיקר הנקודה החשובה היא לדבר על הזהות היהודית ולהגיד שיש הבדל בין יהודי לגוי. גם המצב הביטחוני לא ממש מעניין את אנשי תל אביב וגם זו נקודת התרבות. אני יהודי, מה זה אומר לי? זו השאלה שמסתתרת מאחורי 'עבודה עברית'. אני רוצה להעסיק יהודים כי יש הבדל בין יהודי לגוי. לכן הם שונאים אותי ולכן הם עושים פיגועים ודברים כאלו".

מחלקים סטיקרים (דורון תשובה)

לאחר מספר שעות של דיבורים וחלוקת פלאיירים, החלו הפעילים לערוך צעדה בליווי שירים וניגונים. "במשך הצהריים חלקתי פלאיירים באזור תיאטרון הבימה והפלאיירים לא ממש עניינו את התושבים. אחרי זה הייתה צעדה ומוזיקה ואז כמו כל מיני אנשים באו והתחילו לרקוד עם הילדים שלהם. למסקנה, אנשים בתל אביב נהנים יותר ממוזיקה ופחות מדיבורים" אומר אביעזר בחיוך.

צועדים ברחובות העיר (דורון תשובה)

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד