בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פעילי שמאל עוררו פרובוקציה בהר חברון

אנרכיסטים וערבים נכנסו לשטח חקלאי. המשטרה עצרה את המתיישבים

  • ג' טבת תשע"ז - 09:28 01/01/2017
גודל: א א א

פעילי שמאל וערבים שנכנסו אתמול (שבת) לשטח הסמוך לישוב סוסיא, עוררו פרובוקציה במקום. השוטרים שהגיעו למקום עצרו שלושה מתיישבים יהודים.

האירוע התרחש בשעות הבוקר בשבת. קבוצת פעילים שמאל הפועלים יחד עם עזרא נאווי וגיא בוטביה, חדרו לשטח הסמוך לישוב סוסיא שבהר חברון והחלו לעבד במקום אדמות. על השטח המדובר הוטל צו אלוף ובשל כך, כל כניסה למקום מצריכה תיאום עם כוחות הבטחון.

על שטח האדמה נכתבה קודם לכן, באמצעות אבנים, כתובת 'מגן דוד' ו'נקמה'. מספר מתיישבים הגיעו למקום בכדי למנוע מהערבים לבצע עבודות ובמקום התפתחו עימותים.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו שלושה מתיישבים יהודים בטענה שהפרו צו אלוף.

החלקה הסמוכה לסוסיא (נסר נווג'עה, בצלם)

"השבת שבה לפעול מכונת ההסתה המשומנת לאחר תקופת שקט ממשוכת שבאה בעקבות חשיפת ארגון "עד כאן" בתכנית עובדה, ששפכה אור על פעילותם הפלילית של עזרא נאווי ושותפיו", נמסר מהמועצה האזורית הר חברון. "לאחרונה הופר השקט כאשר גיא בוטביה פעיל שמאל קיצוני המופעל על ידי נאווי החל להחליף את חברו שנחשד בפלילים ויחד עם ארגוני השמאל חזר בראש קבוצת האנרכיסטים לחרחר ריב ולייצר הסתה בשבתות".

"בחודש האחרון ניסו זאת בחוות טליה אך ללא הצלחה. השבת שיחק המזל לידיהם ושלושה תושבים סיפקו להם את מבוקשם כשניסו למנוע בגופם עבודות של מספר ערבים מלווים בעשרות אנרכיסטים סמוך מאוד ליישוב סוסיא שאינו מגודר".

"מועצה אזורית הר חברון מתנגדת לכל אלימות כמובן ודורשת מהמשטרה למנוע את כניסתם של הגורמים הערבים והשמאלנים שמטרתם להסית ליצור פרובוקציות וחיכוך מיותר ושפעולתם סמוך לגבולות הישוב מסכנת ועלולה לגרום לחדירות ופיגועים כפי שהיה כבר בעבר. יצויין כי השטח הסמוך לישוב אסור בכניסה ללא תיאום עם הצבא ומי שהותר לו להיכנס זהו בעל הקרקע בלבד ללא הליווי של האנרכיסטים שנכסנו לשטח ללא אישור".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד