בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פצוע הפיגוע ייחקר במשטרה?

המשטרה הזמינה לחקירה תחת אזהרה את הנער שנפצע בפיגוע הדריסה בחומש. "במקום להתמודד מול הטרור הערבי הצבא אומר 'אין יהודים אין פיגועים'"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"ד כסלו תשע"ו - 20:04 26/11/2015
גודל: א א א
פצוע מובא לטיפול במרכז רפואי. ארכיון (הלל מאיר TPS)
פצוע מובא לטיפול במרכז רפואי. ארכיון (הלל מאיר TPS)

חוקר ממשטרת מרחב שומרון התקשר היום (חמישי) לבני משפחתו של אלרועי ברגמן שנפצע בפיגוע הדריסה בישוב חומש השבוע וביקשו כי אלרועי יגיע לחקירה תחת אזהרה בתחנת המשטרה באריאל.

"בגלל מוסר מעוות הצבא לא מצליח להתמודד מול הטרור שעושים ערבים והדבר היחיד שיש לו להגיד הוא 'אין יהודים אין פיגועים'", אומר אחיו של אלרועי בציניות. "כל מקום שיש פיגוע צריך שלא יהיו שם יהודים, כך לא יהיו שם פיגועים נוספים. בצומת תפוח שמים עוד בטונדות, כביש בהר חברון סוגרים לתנועה ובחומש עוצרים את בחורי הישיבה שלומדים במקום".

נהג ערבי שחדר ביום שני השבוע לישוב החרב חומש שבצפון השומרון אשר פונה בשנת התשס"ה במסגרת תכנית ההתנתקות, דרס את אלרועי שנפצע ופונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה. זמן קצר לאחר מכן, פשטו כוחות משטרה וצה"ל על הישוב החרב ועצרו מספר בחורי ישיבה שלמדו במקום. הנערים נחקרו בטענה שהפרו את חוק ההתנתקות בכך ששהו בשטח הישוב. "הדבר הראשון שצה"ל עשה אחרי פיגוע הדריסה, היה להביא חיילים לחומש שיעצרו את מי שלומד שם, במקום את המחבלים. הם התבלבלו בין אוהב לאויב".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר הערב, כי "מדובר בחוסר רגישות וקהות חושים של המשטרה: בשעה כזו, לעצור נער צעיר כשהוא עדיין פצוע וחבול, לאחר שנפצע בפיגוע דריסה. הדבר הזה נשמע כל כך בלתי מתקבל על הדעת שאני רוצה להאמין שמדובר בטעות שתתוקן".

עוד הוסיף ראש המועצה ואמר, כי "מן הראוי שהמשטרה תשקיע את כוחותיה במציאת המחבל הנפשע שניסה לחסל את הנערים הללו ובהגנה על תושבי מדינת ישראל ולא בהיטפלות לנערים שכל שאיפתם חיזוק ההתיישבות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד