בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פצוע קשה בפיגוע בהר חברון

חייל צה"ל נפצע לפני זמן קצר (ד') באורח קשה בצומת אברהם (אל פוואר) בהר חברון. המחבל מת במהלך ניתוח

  • י"ג כסלו תשע"ו - 11:57 25/11/2015
גודל: א א א
הפצוע מגיע לשערי צדק (הלל מאיר TSP)
הפצוע מגיע לשערי צדק (הלל מאיר TSP)

פיגוע דקירה.ערבי ביצע לפני זמן קצר (רביעי) פיגוע דקירה בצומת אברהם (אל פוואר) בהר חברון. המחבל דקר חייל שנכח במקום ופצע אותו באורח קשה, מצבו לא יציב. מסוק הוזנק לאירוע.

על פי הדיווחים, החייל נדקר בצווארו ופונה למרכז רפואי שערי צדק בירושלים באמבולנס. המחבל מת מפצעיו במהלך ניתוח במרכז הרפואי שערי צדק. המחבל מהכפר אל פוואר והוא סטודנט שנה שניה באוניברסיטת אל-ערוב.

זירת הפיגוע (מ.א הר חברון)

לא הרחק ממקום הפיגוע היום נרצח אברהם אשר חסנו הי"ד בפיגוע דריסה על ידי ערבי. חסנו הי"ד נדרס לאחר שיצא מרכבו בעקבות אבנים שיידו לעברו ערבים. נהג משאית ערבי דרס אותו למוות והצומת הקרובה נקראה על שמו.

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי הגיב לאירוע ואמר, כי "כאשר גורמים במנהל האזרחי מדברים על נתינת פרס לטרור בעוד ועוד נסיגות אנו נראה לצערי עלייה חדה יותר ויותר של הפיגועים הנוראיים. המחבלים מבינים כי הדרך היחידה לנצח היא להגביר ולהוסיף טרור. הדרך היחידה למגר את הטרור היא להראות להם כי המשוואה הפוכה לחלוטין".

זירת הפיגוע (ללא קרדיט)

"אני קורא לממשלה ולעומד בראשה לחזק את ההתיישבות, ולהכריז סוף סוף על הישובים ביהודה ושומרון כחלק ממדינת ישראל. גורל אחד, מדינה אחת, עם אחד".

| מוקדם יותר: פיגוע ירי

בשעות הבוקר ירו ערבים לעבר חניון אוטובוסים סמוך למערת המכפלה בחברון. הקליעים פגעו ברכב שחנה באזור וברוך ה' לא היו נפגעים אך נזק נגרם.סמוך לשעה 7:15 שמעו שוטרי מג"ב קולות ירי ולאחר כ-15 דקות הבחין תושב האזור בפיגועת ירי בשמשת רכבו. במהלך בדיקת הרכב, התנפצה שמשת הרכב.

הרכב שנפגע מירי, הבוקר (חיים בלייכר TPS)

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד