בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פתרון ליידוי האבנים בפתח תקווה?

ראש העיר פ"ת הודיע כי צווי הפסקת עבודה יוצאו לאתרי בניה מהם משליכים ערבים אבנים

  • אברהם שפירא
  • כ"ז חשון תשע"ה - 21:07 20/11/2014
גודל: א א א

ראש עריית פתח תקווה איציק ברוורמן, פרסם בדף הפייסבוק שלו דיווח על כנס שערך בעירייה בנוגע למצב הביטחוני. בין יתר ההחלטות על הוספת ניידות ופטרולים בעיר למניעת פיגועים ולייצור 'תחושת ביטחון', הורה ברוורמן על הוצאת צו הפסקת עבודה מיידי לכל אתר בניה ממנו ישליכו ערבים אבנים לעבר העוברים ברחוב, "כפי שארע בחודשים האחרונים במספר מקומות בעיר" כלשון הודעתו.

לפני כחדשיים נרצח בפתח תקווה נתנאל עראמי הי"ד ככל הנראה בידי פועל ערבי באתר בניה בעיר כשהאחרון חתך את חבל הסנפלינג שעליו היה תלוי נתנאל, והוא הופל מגובה של כ-11 קומות. לאחר הרצח פורסם כי מגג הבניין בו התרחש הפיגוע, הושלך גנרטור בידי פועלים ערבים וב"ה איש לא נפגע. בנוסף השליכו ערבים שעבדו בבניינים באזור אבנים לעבר בית ספר וגן ילדים סמוך.

בתגובות להודעה בדף הפייסבוק של ראש העיר, תיארו כמה תושבים מקרים בהם הותקפו בידי פועלים ערבים. אחת מתושבות העיר כתבה: "אתמול השליך עלי ערבי חול באמצעות קלשון, הוא עבד בעבודות עפר שבוצעו ברחוב קק"ל סמוך לבית ספר הס... לתשומת ליבכם". עוד תושבת כתבה כי "לפני שנה וחצי, כשיצאתי לטיול עם התינוק שלי בעגלה, ליד רחוב החמישה, הושלכו עלי אבנים ממבנה בניה, זה היה נורא". תושב אחר כתב: "אפשר להגיד במילים ברורות!!!! לא רוצים אותם אפילו באתרי בניה. שהבניה תמשיך לעמוד".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד