בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צעירה שירקה על חה"כ טיבי לא תורשע

עו"ד בן גביר: "טיבי הוא פרובוקטור ומתסיס שיוצר מהומות"

  • כ"ו אב תשע"ו - 21:08 30/08/2016
גודל: א א א
בן גביר (יהודה פרל)
בן גביר (יהודה פרל)

בית משפט השלום לנוער בתל אביב יפו, לא הרשיע קטינה אשר ירקה לעברו של חבר הכנסת הערבי אחמד טיבי בעת כנס בחירות באוניברסיטת בר אילן.

הכנס נערך לקראת הבחירות לכנסת של בשנת תשע"ג כאשר עם סיום הנאומים, ניגשה הקטינה וירקה לעברו של טיבי.

שלוחת תביעות נוער במשטרת תל אביב הגישה נגד הקטינה כתב אישום והצהירה כי בכוונתה לבקש עונש של מאסר שירוצה בעבודות שירות לאור חומרת המקרה, ואולם עורך דינה איתמר בן גביר חשף תכתובת פנימית ובמהלכה המליצה תובעת שהתיק הגיע אליה לגנוז את התיק במיוחד לאור העובדה שח"כ טיבי לא הגישה תלונה וכן נסיבות המקרה.

בעקבות החשיפה, הסכימו במשטרה כי לקטינה ייוחס ניסיון תקיפה וכי במידה ותסקיר שירות המבחן בעניינה יהיה חיובי יסתיים התיק ללא הרשעת הצעירה שתתנדב במשך 60 שעות.

התסקיר המליץ המלצה חיובית והתיק הסתיים. השבוע התיר בית משפט השלום בתל אביב לפרסם את קיומו של התיק אך אסר על חשיפת פרטי הקטינה.

עו"ד איתמר בן גביר אומר כי "לכתחילה נדמה לי שהגשת כתב האישום היה צעד מיותר של המשטרה, אחמד טיבי הוא פרובוקטור שמתסיס ומסית ויוצר מהומות ועובדה שגם תובעת משטרתית סברה שיש לגנוז את התיק. יחד עם זאת נדמה לי שהתוצאה שאליה הגיע בית משפט היא מאוזנת וראויה, ויש כאן דאגה לעתידה של הקטינה כפי שבית משפט לנוער אמור לדאוג".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד