בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: "דם יהודי אינו הפקר"

יהודים רבים התכנסו אמש במרכז ירושלים ומחו על התנהלות הממשלה מול הטרור. בנצי גופשטיין: "הבעיה היא לא זועבי אלא אלה שבחרו בה"

  • כ"ה סיון תשע"ו - 08:35 01/07/2016
גודל: א א א
ההפגנה הבוקר בירושלים (אברהם שפירא)
ההפגנה הבוקר בירושלים (אברהם שפירא)

בזמן שבבית העלמין העתיק בחברון נטמנה הלל אריאל השם יקום דמה, יהודים רבים התאספו אמש (ה') במרכז ירושלים ומחו על מדיניות הממשלה בפעילותה נגד הטרור הערבי.

"אין ספק שבן עוולה שעשה את המעשה הזה דינו ודין משפחתו זה לכל הפחות עוד לפני חצות למצוא את עצמם איפשהו בלבנון, איפשהו בירדן, מחוץ לגבולות ארץ ישראל, במקום שאין בו גישה למישהו מבני עמנו", אמר בהפגנה חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג.

מפגינים במרכז העיר (אברהם שפירא)

"העובדה שבירושלים יש 6000 כלי נשק של ערבים עם תעודות זהות ישראליות וכולם יודעים את זה ולא עושים עם זה כלום, זה יותר ממה שיש לשוטרי מחוז ירושלים".

ההפגנה אמש בירושלים (אברהם שפירא)

"בתור חסיד חב"ד רציתי לומר מהרבי מליובאוויטש שיש פיתרון לעניין של הפסקת הטרור", אמר מפגין נוסף. "שני דברים: ראשית אנחנו צריכים להכריז שארץ ישראל שלנו על פי תורה.. בלי מדינה פלסטינית בלי שום שטח... דבר שני זה העניין של חיסול מחבלים - לא להשאיר אותם בחיים, מה שיש היום 'טוהר הנשק'. הרבי מליובאוויטש מסביר שצריך כן לחסל את המחבל, צריך לשנות את זה בחוק".

ההפגנה אמש בירושלים (אברהם שפירא)

בנצי גופשטיין אמר: "הגיע הזמן שנבין שהבעיה היא לא זועבי אלא אלה שבחרו בה. כל מי שהוא נגד המדינה היהודית צריך לצאת מכאן, זה הפיתרון האמיתי וזה הפיתרון ההלכתי. רק כך יהיה שלום".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד