בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: הותקף באבנים ויצא לרדוף אחרי המיידים

  • י"ח אדר תשע"ז - 22:00 16/03/2017
גודל: א א א

תושב יצהר שרכבו נרגם באבנים בצומת הכניסה ליישוב, הפתיע את הצעירים הערבים והחל במרדף אחריהם עד לתחומי הכפר הסמוך תוך שהוא מקפיץ את צה"ל. תמונות הפורעים הועברו לכוחות הבטחון

בית הספר של הכפר בורין הסמוך לצומת הכניסה של היישוב יצהר, מהווה מקור קבוע של מיידי אבנים על רכבים ישראליים שנעים על כביש 60. בצה"ל מודעים לעובדה כי ההפסקות שבין השיעורים הפכו לזמן מועד לפורענות, ובשעות אלו נמצא כח צבאי בצומת, על מנת למנוע את ידויי האבנים.

בשעות האירוע, נעדר הג'יפ הצבאי מהצומת, עובדה שאיפשרה לקבוצת צעירים ערבים לצאת מבית הספר וליידות אבנים על יהודים שנסעו בכביש.

תושב יצהר, צבי סוכות, שהרכב בו נסע נרגם באבנים, יצא מהרכב במהירות, והחל לרדוף אחרי הפורעים שנמלטו לעבר הכפר – תוך שהוא מקפיץ את כוחות צה"ל למקום.

"יש מאות רכבים יהודיים שחולפים בקטע הכביש הזה מדי יום, שנמצאים בסכנה קבועה של פיגועי האבנים. לי נמאס להרגיש ברווז במטווח, ולכן עצרתי את הרכב והתחלתי לרדוף אחרי הפורעים", מספר סוכות שתיעד את המרדף בוידאו. "הנערים לא ציפו לכך שארדוף אחריהם, אך התעשתו תוך זמן קצר והמשיכו ליידות אבנים לעברי. הגעתי כמעט עד לחומת בית הספר, ורגע לפני שהם נמלטו ונעלמו בתוך מתחם בית הספר, הצלחתי לצלם אותם באופן ברור והעברתי את התמונות לכוחות צה"ל שהגיעו למקום".

מפקד הגדוד וקצין מת"ק ערכו תישאול לראש מועצת בורין ולמנהל בית הספר, וביישוב יצהר מצפים כי תגובתו המהירה של התושב בעל התושיה, והתיעוד הברור של מיידי האבנים, יוביל למעצרם בהקדם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד