בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קטין מסרב לחתום על הרחקה מירושלים

הקטינים שנעצרו הבוקר נחקרו בחשד לביצוע עוון, הוצע להם לחתום על הרחקה מירושלים. לפחות אחד מהקטינים מסרב לחתום על ההרחקה. "משטרת ישראל משתמשת בכלי המעצר ככלי ענישתי, מדובר בפגיעה קשה בזכויות"

  • יח"צ
  • י"ג ניסן תשע"ז - 11:25 09/04/2017
גודל: א א א
חמשת הקטינים אשר נעצרו הבוקר נחקרו בשעות האחרונות בימ"ר ירושלים בחשד לקשירת קשר לביצוע עוון, לאחר חקירתם הציעה המשטרה לקטינים לחתום על הרחקה מירושלים וזאת עד ליום רביעי הקרוב, לפחות אחד מהקטינים מסרב לחתום על ההרחקה.

הקטינים, אחד מהם רק כבן 14, נעצרו בשעות הבוקר המוקדמות בביתם, ונחקרו כאמור בחשד לקשירת קשר לביצוע עוון, וזאת על רקע כוונתם להקריב קרבן פסח. בתחנת המשטרה העניק לשלושה מהנערים סיוע משפטי עו"ד נתי רום מארגון חוננו, לאחרים סייע עו"ד איתמר בן גביר.

עו"ד נתי רום מסר "שוב אנו עדים לרמיסה גסה של זכויות יסוד של קטינים על סף האחריות הפלילית. קטינים שנחשדים בקשירת קשר לעבירה עתידית, שלא ברור בכלל מה העבירה, נעצרים בשעת בוקר מוקדמת, ללא שנאמר להם בעת המעצר על מה ומדוע.

משטרת ישראל משתמשת בכלי המעצר ככלי ענישתי, מדובר בפגיעה קשה בזכויות אדם ובחופש ההפגנה. הקטינים חשודים שרצו לקיים את מצוות קרבן הפסח, מדובר בחשד מופרך, עתידי אשר אין בו כל עבירה, זהו מעצר מדאיג לצורכי הפחדה וחינוך."

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד