בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קצין המודיעין צורף לקבוצת הוואצאפ

בארגון להב"ה מצאו דרך מקורית להתמודד עם איומי המשטרה והשב"כ

  • אברהם שפירא
  • כ"ט תשרי תשע"ה - 23:30 23/10/2014
גודל: א א א
פעילי להב"ה בדוכן
פעילי להב"ה בדוכן

פעילותו של ארגון להב"ה - למניעת התבוללות בארץ הקודש, גואה מיום ליום, וכך גם חשש השלטונות מפניה. אנשים נוספים מצטרפים לארגון ופעילים נכנסים לעבודה בפעילות נגד ההתבוללות, ובשב"כ ובמשטרה כנראה לא רואים זאת בעין יפה ומנסים להפחיד את הפעילים.

"ברוך ה', הפעילות עולה כל הזמן", אומר בנצי גופשטיין מנכ"ל להב"ה, "אנשים מצטרפים מכל הארץ וזה כנראה מדאיג את המשטרה שיש פה כאלה שעושים את העבודה שלה, ופועלים למען כבוד עם ישראל".

גופשטיין מספר על הצקות המשטרה שהתגברו לאחרונה בפיקודו של קצין המודיעין של המפלג לפשיעה יהודית בימ"ר ש"י. "המשטרה ייחדה בלש מיוחד בשם דן מימ"ר ש"י, שהתפקיד שלו להיות אחראי על הפעולות של להב"ה. אותו דן נפגש עם פעילים אחד אחרי השני. כל מי שלובש חולצה של להב"ה הוא מנסה לפגוש אותו, לדבר איתו ולהשיג ממנו מידע, אבל החבר'ה שלנו חוזרים ומסבירים לו שהכל אצלנו חוקי".פעילי הארגון נקטו בצעד מקורי בכדי להסביר לאנשי המשטרה שפעילותם גלויה וחוקית. "בשביל להראות לאותו דן שהכול חוקי אצלנו, צרפנו אותו לקבוצת ווצאפ של להב"ה ועכשיו יש לנו שוטר חבר בקבוצה", אומר גופשטיין ומוסיף כי "גם שוטרים יכולים לעזור לעם ישראל".

גופשטיין מתאר כי גם המחלקה היהודית בשב"כ לא עומדת מנגד. "חוץ מדן, כפיר מהמחלקה היהודית בשב"כ גם כן דואג מדי פעם להיפגש עם הפעילים וכל פעם מנסה לקבוע עם מישהו אחר פגישה. אבל השיטות האלה לא מפחידות אותנו" הוא אומר, "אנשים לא נרתעים, מכיוון שהם עושים דברים למען כבוד עם ישראל והכל חוקי, אז הם לא ישברו אותנו. הם אומרים לפעילים שיזהרו מאוד, הם מנסים בכל כוחם להרוס. ברגע שהכבוד היהודי, הרגש של המלחמה בהתבוללות מתעורר, אז מפריע להם שעושים את מה שהמשטרה הייתה אמורה לעשות. השמאל זועק וצועק, הם רואים פה ארגון מצליח עם הרבה אנשים, והם לא מצליחים בשום צורה חוקית להרוס אותו ולכן הם מנסים להפחיד".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד