בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קריאה לאלוף נומה: "פשוט את המדים"

תושבים מהשומרון מפגינים (ה') בצומת תפוח ומונעים תנועת ערבים במקום

  • י"ד כסלו תשע"ו - 20:25 26/11/2015
גודל: א א א
המפגינים בצומת תפוח, הערב (פורום ערבות הדדית)
המפגינים בצומת תפוח, הערב (פורום ערבות הדדית)

עשרות מתושבי השומרון, ביוזמת פורום ערבות יהודית, חוסמים בשעה זו (חמישי) את צומת תפוח למעבר של כלי רכב ערבים, זאת בעקבות המצב הבטחוני.

"אני קורא לאלוף הפיקוד לפשוט את מדיו", אמר הערב מנחם בן שחר, חבר פורום ערבות יהודית. "מי שלא יודע להגן על בני עמו, לפחות אל יחמיר את המצב ויחמש את האויב".

מנחם בן שחר (מימין) בהפגנה הערב (פורום ערבות הדדית)

הבוקר ניסה ערבי לדקור שוטרי מג"ב בצומת תפוח בשומרון. הלוחמים שהיו במקום ירו לעבר המחבל והרג אותו. ב"ה באירוע לא היו נפגעים.

קודם לכן פורסם כי אלוף פיקוד המרכז רוני נומה, הוא זה שעומד מאחורי הדברים שצוטטו באתר ynet, לפיהם הוא קורא להעביר כלי נשק ותחמושת למנגנוני הבטחון הערביים ביהודה ושומרון, לשחרר מחבלים ולהעניק היתרי עבודה נוספים. יושב ראש מועצת יש"ע אבי רואה אמר היום, כי נפגש עם נומה שטען כי דבריו הוצאו מהקשרם. עם זאת, גורם שנכח בתדרוך שהעביר נומה טוען, כי "צה"ל נלחץ מהדברים והזעם הציבורי, ומועצת יש"ע מגבה אותו".

תפילת שחרית לזכר יעקב דון הי"ד (יחל"צ עציון)

כמו כן, תושבים בגוש עציון הפגינו הערב בצומת גוש עציון וכן בשעות הבוקר התפללו מאות מתלמידי ישיבת 'דרך אבות' מאפרת, בצומת לזכרו של יעקב דון הי"ד שנרצח בפיגוע הירי בצומת לפני כשבוע.

סמוך לישוב כוכב השחר התקיימה אמש הפגנה בה השתתפו עשרות תושבים ובני נוער.

בשיחה עם הקול היהודי אמר הבוקר תושב כוכב השחר שהשתתף בהפגנה, כי "אחרי ששמענו את האלוף נומה קורא לתת נשקים לרוצחים, הגענו למסקנה שאי אפשר להמשיך ולשתוק. אנחנו נעשה הכל כדי לעצור את הטרור".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד