בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קריאה לגבעת אסף: "לא להסכם כניעה"

באותה מטבע בה השתמשו תושבי גבעת אסף לחזק את תושבי מגרון לבל יחתמו על הסכם פשרה לגבי פינויי יישובם, משיבים להם עתה

  • אברהם שפירא
  • ח' תשרי תשע"ה - 17:21 02/10/2014
גודל: א א א
הישוב גבעת אסף (הקול היהודי)
הישוב גבעת אסף (הקול היהודי)

ביום שלישי התקיימה ביישוב גבעת אסף בבנימין, העומד בפני סכנת הריסה, עצרת תפילה והזדהות עם התושבים. במהלך האירוע, בו השתתפו מאות תומכים, חולקו מכתבים הקוראים לתושבים להישאר איתנים ולא להיכנע ללחצים שונים לחתימת הסכם כל שהוא עם השלטונות.

המכתבים שחולקו, מזכירים בניסוחם את המכתב ששלחו לפני כשנתיים תושבי הישוב גבעת אסף עצמו לתושבי הישוב מגרון הסמוך. אז, פקדה את תושבי מגרון הגזרה שכעת פוקדת את תושבי גבעת אסף.

"במשך תקופה ארוכה הרמתם את הדגל שיש לישוב ארץ ישראל ערך עצמי ושאסור לפנות את ארץ ישראל בפשרות והסכמים", נכתב בדף שהופץ. "אינכם יכולים לברוח מהאחריות בעת הזאת. בימים אלו, בהם חרב הגירוש והחורבן מונפת מעל יישובכם, ועצות של מורך לב נשמעות באוזניכם, אנו, נאמני ארץ ישראל וההתיישבות, אשר מבטיחים להיאבק גם למען מאבקכם הלאומי, קוראים אליכם - לא להסכם כניעה".

במכתב אף קראו הפעילים לתושבי הישוב להודיע על מאבק עיקש. "היאזרו עז וגבורה והודיעו מידית קבל עם ועולם כי המשפחות נשארות בבתיהן, וקוראות לכל עמך בית ישראל להיאבק איתן יחד. בכל עת נעמוד לימינכם בחזית ארץ ישראל כפי שעמדנו בעבר. אך בתנאי - שבהשם אל תמרודו ואל תיראו מאותם עמי ארצות אשר סר צילם מעליהם, והשם שאתנו יעשה הטוב בעיניו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד