בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ראש העיר רמת גן - "לפטר מורה שמכה חיילים"

ראש העיר רמת גן דורש מהנהלת "אורט" בירור בנושה המורה שהשתתף בהתפרעויות בנבי סאלח. בנוסף, חיילים בוגרי בית הספר הזהירו שבכוונתם לקיים הפגנה מול בית הספר

  • טוביה אריאל
  • ט"ז אלול תשע"ה - 11:01 31/08/2015
גודל: א א א
המורה משתתף בהתפרעויות. (צילום מסך מיוטיוב)
המורה משתתף בהתפרעויות. (צילום מסך מיוטיוב)

ראש העיר רמת גן ישראל זינגר, המשמש גם כיושב ראש ועדת החינוך בשלטון המקומי, פנה למנכ"ל רשת בתי הספר "אורט", בדרישה לקיים בירור בעניין המורה הרצל שוברט. שוברט צולם בשבת האחרונה כשהוא משתתף בהתפרעויות של ערבים בבנימין ואף מציק לחייל שעצר את אחד המפרעים.

לדברי ראש העיר "מערכת החינוך ברמת-גן רואה חשיבות רבה בשמירה על נייטרליות פוליטית של צוותי ההוראה, בשביל לאפשר פלורליזם ושיח אמיתי בקרב התלמידים, חינוך לקבלת דעות שונות, וגילוי סבלנות וסובלנות כלפי כל דעה. אם לא ננהג כך, נפגע באיכות החינוך של ילדינו - ולכך לא אסכים״, אומר זינגר.

פנייתו של ראש העיר באה בעקבות פנייתם של הורים לתלמידים הלומדים בבית הספר, שדרשומהנהלת בית הספר לפטר את המורה הקיצוני.

בנוסף, חיילים קרביים שלמדו בעבר בבית הספר, סיפרו לאתר חדשות 0404 כי במידה והמורה לא יפוטר, הם מתכננים לקיים הפגנה מול בית הספר, בדרישה שאדם זה לא ימשיך ללמד בבית הספר.

מרשת "אורט" נמסר בתגובה כי "אכן התקבלה תלונה על פעילותו של המורה. מדובר באירוע שהתקיים מחוץ לשעות העבודה, וללא כל קשר לפעילות בית הספר. הנושא נמצא כעתבבירור, תוך קבלת הנחיות ממשרד החינוך".

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד