בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ראשי המגזר בזים לשלטון החוק ופוגעים בציבור הערבי

  • יח"צ
  • י"ג טבת תשע"ז - 17:38 11/01/2017
גודל: א א א

תנועת רגבים, המנהלת מעקב כנגד בניה בלתי חוקית והשתלטות על אדמות המדינה, מגיבה להכרזת ראשי המגזר על שביתה כללית וקיום הפגנות ביישובים הערבים במהלך היום (רביעי), בעקבות ביצוע האכיפה אמש כנגד בניה בלתי חוקית בקלאנסווה.

מאיר דויטש, מנהל מחלקת מדיניות וקשרי ממשל: "ראשי המגזר הערבי שהכריזו על שביתה כללית וקוראים לציבור הערבי לצאת להפגנות אלימות, מעודדים בניה בלתי חוקית, מבזים את שלטון החוק וגורמים נזק לבני המגזר".

"אחרי שנים ארוכות של חוסר אכיפה, ביצעו אתמול רשויות החוק אכיפה מקומית וממוקדת, שמהווה טיפה בים הבניה הבלתי חוקית שבמגזר הערבי, הנמשכת חרף העובדה כי ברוב היישובים הערביים ישנם תכניות מתאר בתוקף, המאפשרות בניה כחוק".

לקראת האתר החדש: עזור לנו להיות אתר טוב יותר – לחץ כאן!

"בהתנהלותם הפושעת, ראשי המגזר הערבי מעודדים במוצהר בניה לא חוקית תוך זילות מתמשכת בשלטון החוק, אך הניזוקים המרכזיים מהתנהלות זו, הם בני המגזר הערבי. האזרח הקטן שכיום בונה ללא היתר, מוצא את עצמו ביום שלמחרת ללא יכולת להתחבר לתשתיות ולקבל שירותים בסיסיים, והכאוס בשטח מונע את פיתוח היישובים באופן מסודר".

"חברי הכנסת הערבים ממחישים מהי עזות מצח- היום הם מעודדים את הבניה הלא חוקית ומחר הם יסתובבו בעולם ויתלוננו על רמת תשתיות נמוכה ומחסור בקרקע לבניה. הבניה הלא חוקית היא זו שלא מאפשרת רמת תשתיות ראויה והיא זו שגורמת לחוסר הניצול של קרקעות לבניה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד