בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"רוב המח"טים ביו"ש נגד דעות נומה"

ביקורת כלפי אלוף פיקוד מרכז בעקבות התבטאויותיו גם מתוך הפיקוד הצה"לי ביהודה ושומרון. בנוסף, עצומת תושבים כנגד נומה: "רוני נומה צריך ללכת הביתה כי הוא לא רוצה לנצח"

  • י"ז כסלו תשע"ו - 13:30 29/11/2015
גודל: א א א
רוני נומה (עמוס בן גרשום לעמ)
רוני נומה (עמוס בן גרשום לעמ)

סערת נומה.בהמשך לביקורת שנאמרה כנגד אלוף פיקוד מרכז, רוני נומה, לאחר שהתברר כי הוא ה"גורם הצבאי הבכיר" שאמר כי ישלספק נשק ותחמושת למנגנוני הבטחון הערביים ביהודה ושומרון לצד שחרור אסירים בכדי להתמודד עם הטרור הערבי, מתברר שגם המפקדים תחת פיקודו של נומה נגד הדברים.

הדברים שפרסם נומה הם בניגוד חריף עד כדי עימות, עם רוב המח"טים ביו"ש, בניגוד גמור למפקד אוגדת איו״ש ובניגוד מוחלט לרוב קציני המודיעין באוגדה, כך נכתב באתר רוטר כשהמקור לדברים הינם גורם צבאי נוסף שאינו יכול לחשוף את שמו. על פי דבריו, תפיסה זו של נומה מייצגת בעיקר את התפיסה של המנהל האזרחי שרוני נומא מאוד מעריך.

לדברי הגורם, האלוף אסר על כל פקודיו להתראיין בעניין הזה לתקשורת מחשש שאלו יסתרו אותו.

בנוסף לביקורת מ"בפנים" נפתחה עצומה באינטרנט כנגד נומה ובקריאה להתפטרותו. "לאור פרסום דבריו של האלוף רוני נומה, מתחוורת לכולם העובדה, מדוע הבטחון לא שב על כנו במרכז, כאשר אין מפקד שרוצה לנצח", נכתב בעצומה.

"דבריו של רוני נומה הם מראה לחברה הישראלית, עד היכן הצליח לחדור השמאל הקיצוני בצבא בגחמותיו, כי אוייב צריך לחבק במקום להילחם בו. רוני נומה צריך ללכת הביתה כי הוא לא רוצה לנצח" נכתב בסוף העצומה עליה חתמו עד לשלה זה כמה מאות יהודים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד