בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ריקול על סלטי חברת שמיר

זאת בעקבות חשש מחיידק סלמונלה בטחינה של סלטי שמיר במגוון מותגים. החברה הודיעה על החזר יזום של כל המוצרים בהם ישנו חשש

  • ז' אב תשע"ו - 11:07 11/08/2016
גודל: א א א
אחד ממותגי שמיר ()
אחד ממותגי שמיר ()

חברת "סלטי שמיר" הודיעה כי יש להסיר את סלטי הטחינה והחומוס המיוצרים על ידי החברה וכוללים מספר מותגים מהמדפים, זאת בשל חשש לחיידק הסלמונלה שהגיע מספק הטחינה "טחינה הנסיך".

בהודעת החברה נמסר כי "בתיאום עם גורמי משרד הבריאות ושירות המזון הארצי החליטה הנהלת החברה להפעיל נוהל החזרה יזומה על כלל המוצרים אשר יוצרו מחומר גלם זה".

בסלטי שמיר מבקשים מכלל הצרכנים לא לצרוך את המוצרים המפורטים על-פי תאריכי התפוגה המופיעים עליהם:כל מוצרי החומוס מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף" ו"פיקניק" בטווח תאריכי תוקף הלועזיים 1/9/2016 עד 18/9/2016.

כל מוצרי הטחינה מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף" ו"פיקניק" בטווח תאריכי תוקף הלועזיים 16/9/2016 עד 3/10/2016. וכןכל מוצרי חציל בטחינה מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף" ו"פיקניק" בטווח תאריכי תוקף לועזיים 1/9/2016 עד 18/9/2016.

אמש ב-19:30 התקבלה הודעה מטעם הספקית "טחינה הנסיך", לפיה טחינה שסופקה למפעלי חברת הסלטים נמצאה נגועה בחיידק הסלמונלה. לפי ההודעה, חומר הגלם התקבל עם תוצאות מעבדה חיצונית תקינות לחיידקים, ובכללם לחיידקי סלמונלה. במפעל הוחלט לבצע החזרה יזומה (ריקול) לכל המוצרים אשר יוצרו מטחינה זו. בחברה מדגישים כי בבדיקת חלק מהמוצרים לא נמצאו סימני סלמונלה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד