בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רמי לוי תובע: "לא מעסיק מחבלים ואויבים"

איש העסקים, תובע את יו"ר להב"ה בפרסום לשון הרע כשהפגין מול סניפיו והאשים אותו בהעסקת מחבלים. גופשטיין: "אוכיח שרמי לוי מפרנס אויבי ישראל ומעודד התבוללות"

  • אברהם שפירא
  • י"ב אדר תשע"ה - 12:49 03/03/2015
גודל: א א א
הקריאה של ארגון להבה כנגד רמי לוי
הקריאה של ארגון להבה כנגד רמי לוי

בטענה שפרסם כנגדו לשון הרע, הגיש רמי לוי, בעליה של רשת הסופרים 'רמי לוי שיווק השקמה', תביעה כנגד בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה (למניעת ההתבוללות בארץ הקודש).

לוי הגיש את התביעה על רקע שורת הפגנות שקיימו אנשי להב"ה מול סניפים של רשת החנויות שלו במספר מקומות בארץ, לאחר הטבח שהתרחש בשכונת הר נוף בידי פועלים ערבים. התביעה מתבססת על קריאה של גופשטיין בה נאמר כי לוי מעסיק מחבלים.

הפגנת פעילי להב"ה מול סניף רמי לוי בירושלים:

בנצי גופשטיין מסר בתגובה כי "אני שמח על ההזדמנות שרמי לוי נותן לי להוכיח שדיברתי אמת. אני מתכוון במשפט הזה להוכיח שרמי לוי מפרנס אויבי ישראל ומעודד התבוללות. אני קורא לכל מי שנתקל בשונא ישראל אצל רמי לוי להעביר לארגון להב"ה את המידע כדי שנוכל לחשוף את מה שמתחולל בסניפי רמי לוי. אמשיך לעודד עבודה עברית למרות כל אלה שרוצים להפריע".

עורך הדין איתמר בן גביר סנגורו של גופשטיין, אמר: "רמי לוי צריך להפנים ולקבל ביקורת, אבל הטעות שלו היא שדווקא ההליך הזה מעניק למרשי הזדמנות להוכיח שהביקורת על לוי נכונה ואמיתית. כבר בשלב הראשון נבקש לקבל את כל רשימות העובדים בסופרים של רמי לוי לדורותיהם ואת העבר הפלילי שלהם ונוכיח שלא רק שגופשטיין דיבר אמת אלא שלוי התנהג ברשלנות ובחוסר אחריות כלפי הלקוחות שלו שרבים מהם עזבו אותו בשנים האחרונות לאור ההתנהגות שלו".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד