בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוב: בוקר מעצרים לפעילי להב"ה

לאחר הביקורת שהוטחה במשטרה על מעצר פעילי להב"ה בשבוע שעבר, שוב פשטו הבוקר (א') שוטרים על בתי פעילים ועצרו שמונה. "המשטרה מתעלמת מהחלטות בתי המשפט"

  • כ"ט כסלו תשע"ה - 09:01 21/12/2014
גודל: א א א
מעצר (ארכיון הקול היהודי)
מעצר (ארכיון הקול היהודי)

סמוך לשעה שש וחצי הבוקר (ראשון) פשטו שוטרים ובלשים מהמפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י, על בתיהם של פעילים נוספים מארגון להב"ה בראשון לציון, ירושלים, הרצליה, ביתר עלית ונתיבות, ועצרו שמונה פעילים בחשד להסתה ולקריאות גזעניות נגד ערבים.

לאחר שעשרה עצורים, בינהם יו"ר הארגון בנצי גופשטיין שוחררו בשבוע שעבר ממעצר, זאת לאחר שבתי המשפט השלום והמחוזי בירושלים הטיחו ביקורת קשה במשטרה, גם בלהב"ה מגנים את המעצרים הבוקר. "השיפור היחיד הוא שהפעם המעצרים בוצעו בשעה 6 וחצי ולא בחמש לפנות בוקר", אומרים בציניות בארגון.

"ניתן היה לנהל את החקירה ללא מעצר", אומרים עורכי הדין אביחי חג'בי ואיתמר בן גביר המסייעים לעצורים. "כבר נפסק כי החירות היא הכלל והמעצר חריג, אך ביחידה לפשיעה לאומנית במחוז ש"י עושה רושם שלא מכירים הליך אחר מלבד הליך מעצר. חמור מכך", מוסיפים עורכי הדין "השוטרים מתעלמים מהחלטות בתי המשפט בימים האחרונים שביקרו אותם פעם אחר פעם וקבעו כי קריאות נגד התבוללות אינן עבירה על החוק".

יו"ר הארגון בנצי גופשטיין מסר, כי "משטרת מחשבות של שי ניצן ממשיכה להלחם ביהודים טובים שכל חטאם הוא המלחמה בהתבוללות. אני קורא לרבנים למחות נגד המעצר. היום זה אנחנו מחר זה אתם".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד