בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחרר היהודי שדקר במצעד התועבה לפני עשור

ישי שליסל שנעצר לפני עשור כשדקר משתתפים במצעד התועבה בירושלים שוחרר לאחרונה. היום, מתקיים המצעד השנתי. פעילי להב"ה יפגינו כנגד התהלוכה. "מצווה למנוע חילול ה' שכרוך בתהלוכה"

  • אברהם שפירא
  • י"ד אב תשע"ה - 14:40 30/07/2015
גודל: א א א
בית הסוהר איילון, בו ישב שליסל (שבס)
בית הסוהר איילון, בו ישב שליסל (שבס)

ישי שליסל, יהודי חרדי שנעצר לאחר שדקר שלושה משתתפים במצעד התועבה בירושלים לפני כעשור, השתחרר לאחרונה ממאסר לאחר שריצה את כל העונש שהוטל עליו.

שליסל הגיע למצעד התועבה שהתקיים בירושלים בשנת התשס"ה. בשלב מסוים הוא הגיח לעבר הצועדים וצעק: "באתי לרצוח בשליחות ה'. לא תיתכן כזאת תועבה בארץ". הוא דקר שלושה צועדים ונעצר מיד לאחר הדקירה וכבר לאחר ארבעה ימים הוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון רצח.

בחקירתו הוא טען פעם אחר פעם שאינו מתחרט על מעשיו מכיוון שהוא פעל לפי "פקודה ברורה וחד-משמעית כשליח של הקדוש ברוך הוא, שמצווה למנוע את המשך חילול השם הגדול שהיה כרוך בתהלוכה". בסופו של דבר הוא הורשע בניסיון רצח של אדם אחד ונגזרו עליו 12 שנות מאסר, אולם לאחר ערעור לבית משפט העליון, עונשו הומתק לעשר שנים.

מתוך קמפיין להב"ה כנגד המצעד והצועדים

לאחרונה הוא שוחרר לאחר שנשא את עונשו במלואו בכלא מעשיהו ובהמשך בכלא איילון, בהפחתה של חודש בלבד.

היום, צפוי להתקיים כמידי שנה מצעד התועבה בירושלים. המשטרה, כלקח מאירוע הדקירה אותו ביצע שליסל, תאבטח את האירוע ואת המשתתפים. בארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) יקיימו מחאה כנגד הצעדה. בקמפיין שפורסם לאחרונה על ידי הארגון פורסמו תמונות של ילדים תחת הכותרת "אבא, איפה אמא שלי?".

מתוך קמפיין להב"ה כנגד המצעד והצועדים

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד