בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוטר ערבי גנב עגל - מח"ש התעלמו

הגנב, כך התברר, היה שוטר מג"ב ערבי, אך במח"ש סגרו את התיק וסרבו לתת תשובות לקרבן הגניבה. רק לאחר התערבות עמותת 'רגבים' הוגש כתב אישום נגד השוטר הגנב

  • אברהם שפירא
  • ל' כסלו תשע"ה - 19:38 22/12/2014
גודל: א א א
יהודה מרמור
יהודה מרמור

יהודה מרמור הוא דור שלישי למגדלי בקר בצפון שסובל לא מעט התנכלויות מערביי הסביבה.
לפני כשנה וחצי נגנב ממנו עגל. הפלא ופלא, הגניבה התגלתה ואומתה על פי דגימת ד.נ.א אצל שוטר מג"ב ערבי.

במחלקת חקירות שוטרים פתחו בחקירה, אך ניסיונותיו של מרמור לקבל תשובות היכן החקירה עומדת נענו ב'לך ושוב' ללא מענה. רק לאחר שעמותת 'רגבים' התערבה, היא קיבלה את התשובה המפתיעה: התיק נסגר.

"לא ויתרנו ופנינו בבקשה לפתוח את התיק", כתבו רגבים בדף הפייסבוק שלהם. ואכן בשבוע שעבר מרמור התבשר כי יוגש כתב אישום נגד השוטר.

"מתברר שכאשר לא מוותרים - דברים קורים. אם נתקלתם במקרה דומה של חוסר מענה אתם מוזמנים להכניס אותנו לתמונה. אנחנו מבטיחים לנסות ולדרוש צדק", אומרים ברגבים.

בנוסף, דיווח ארגון 'השומר החדש' כי שרשרת אירועים קשה התרחשה בדרום. פעילות ערה של רכבים חשודים בשטחי מרעה בלכיש זוהתה על ידי החניכים של הארגון בסוף השבוע. אחד הרכבים עצר לתשאול וטען שהוא "מטייל בשטח", כשהגיעו השומרים למכלאה הסמוכה הם גילו שהגדר פרוצה ופרות זרות פלשו לשטח.

למחרת, הופיע רכב חשוד נוסף, לאחר בירור עם מג"ב התברר שמדובר ברכב גנוב ויש התראה על ארבעה נוסעים. מיותר לציין שכל החשודים הינם בדואים. לאחר מרדף קצר נעצר הרכב אך תחקור קצרצר סיפק את השוטרים והחשודים שוחררו.

החשודים, הפריצה והפעילים

במהלך השבת נגנב מחוות נעמ"א מחשב וציוד. עד כה לא נמצאו עקבות או ראיות והנושא נמצא כרגע בטיפול המשטרה. בנוסף, מעדכנים בארגון 'השומר החדש', כי בסוף השבוע נרשמו פריצות וגניבות באותו אזור בין היתר גניבות טרקטורים וגניבה של כשמונים כבשים ממושב נועם.

"לאור התרבות המקרים בדרום, אנו ממשיכים לגייס מתנדבים לסייע בשטח. בחמישי הקרוב תתקיים הכשרה באזור. כמו שאתם רואים, יש הרבה מה לעשות!", אומרים בארגון 'השומר החדש'.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד