בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שוטר "תפר תיק" ליהודי שעלה להר הבית"

צעיר שעלה להר הבית טוען כי שוטר התנכל אליו ו"תפר לו תיק". עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו הגיש תלונה למח"ש ודורש: "למצות עם השוטר הסורר את הדין"

  • יח"צ
  • י' סיון תשע"ה - 18:47 28/05/2015
גודל: א א א

עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו הגיש אמש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים כנגד שוטר ממרחב דוד שלדברי צעיר יהודי שעלה להר הבית "תפר לו תיק".

האירוע התרחש אתמול בבוקר (רביעי) כאשר צעיר יהודי עלה עם חבריו להר הבית. לדבריו, שוטר בשם חוסאם נצמד אליו, טען כי הוא מכיר אותו מאירוע קודם ואמר לו "תעשה בלגאן אני רוצה לעצור אותך". הצעיר שלף מצלמה וביקש מהשוטר לחזור על אמירתו אך זה סירב. לדברי הצעיר, הוא ניסה להתרחק מן השוטר במהלך הסיור בכדי שלא יווצר חיכוך ביניהם, אולם השוטר נצמד אליו.

בסופו של דבר הודיע השוטר לצעיר כי הוא מעוכב בחשד להכשלת שוטר וטען כי הצעיר כינה אותו "ערבי מסריח", דבר שהצעיר מכחיש מכל וכל. לאחר חקירה ועיכוב של מספר שעות שוחרר הצעיר.

הצעיר פנה לארגון חוננו ועו"ד רחביה פילץ הגיש בעקבות האירוע תלונה למחלקה לחקירות שוטרים בה הוא טוען כי מהתנהלות השוטר עולה חשד לפלילים. "מהתנהלות השוטר עולה יותר מחשש כי הוא בדה את האירוע, וזאת לאור טענת השוטר בדבר הכרות מוקדמת בניהם", כתב עו"ד פילץ . "התנהלות זו ו"תפירת תיק" לאזרח ללא שעשה דבר הינה התנהלות פסולה, ואבקשכם לטפל באירוע זה בכל חומרת הדין, ולמצות עם השוטר הסורר את הדין".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד