בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שופטי בג"ץ - גרועים יותר מדעאש"

הפגנה שלישית בסדרת הפעולות שנוקטים תושבי תל אביב במלחמה על ביתם. דגלים שחורים הונפו – סמל לבג"ץ. "הם בטלו גם את החוק האומלל הזה שהוא המינימום שבמינימום"

  • אברהם שפירא
  • י"ב תשרי תשע"ה - 14:12 06/10/2014
גודל: א א א
הפגנת תשובי דרום תל אביב. ארכיון (האתר הקהילתי של תושבי דרום תל אביב)
הפגנת תשובי דרום תל אביב. ארכיון (האתר הקהילתי של תושבי דרום תל אביב)

אתמול (ראשון) בערב כמתוכנן, התקיימה צעדת הדגלים השחורים בדרום תל אביב. מאות תושבי השכונות צעדו בשכונת התקווה משוק התקווה לגן לוינסקי. התושבים לבשו חולצות שחורות עם הכיתוב "בג"ץ החריב את המדינה" ונשאו דגלים שחורים עם הכיתוב "בג"ץ". התושבים אף קראו "אתם לא פליטים, אתם מסתננים".

בראיון ל'קול היהודי' הסביר מיכאל בן ארי, שהשתתף אף הוא בהפגנה, את ההשלכות להם גרם בג"ץ. "קודם כל, מדובר פה באג'נדה", אמר בן ארי על שופטי בג"ץ. "זה לא רחמנות. אלו שמרחמים על המסתננים הם לא מרחמים על יהודים. אותו בית משפט עליון שמבלי להניד עפעף גרש עשרת אלפים יהודים מביתם ושלל את רכושם" אומר בן ארי.

"במובן מסוים, בג"ץ יותר גרועים מדעאש"

"אנחנו אמרנו שבעצם בג"ץ הניף פה דגל שחור על מדינת ישראל כולה. דגל שחור הוא בעצם מסמל את החידלון את האסון את הגיהנום. משהו שאל אותי אתמול אם זה מזדהה עם דעאש" מספר בן ארי. "אמרתי לו, בהחלט כן, רק שדעאש הם קצת יותר הגונים מבג"ץ. שניהם במגמת השתלטות על כל מי שתחתיהם. ככה בג"ץ חושב, שכולנו כפופים לו. למרות שלאלו גלימות שחורות ולאלו גלימות שחורות, אלו של הבג"ץ מתחסדים כאילו הם רודפי צדק וזה אסון יותר גדול. לפחות דעאש, אומרים שהם רוצחים אבל אלה לא מבינים שהם עורפים את הראש של המדינה" אומר בן ארי.

"גם אני נגד החוק" מסביר בן ארי, "זה המינימום שבמינימום. כשהחוק הזה חוקק זה היה בתיאום מלא עם השמאל הקיצוני. החוק הזה בסך הכל היה אמור להגן על המדינה ובעצם מה שעשה בג"ץ זה לשלול מהמדינה את הגנתה" מסיים בן ארי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד