בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שורת פיגוע ירי בוצעו לפני חודשיים

לא מעט דיווחים על פיגוע ירי ללא נפגעים פורסמו רק בקול היהודי, וכעת בשב"כ מאששים את הדיווחים: שתי חוליות מחבלים נעצרו בחשד לביצוע הפיגועים

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ז' אדר תשע"ה - 16:57 26/02/2015
גודל: א א א
תרמילים שאותרו באחד מזירות הפיגוע (סוכנות תצפית)
תרמילים שאותרו באחד מזירות הפיגוע (סוכנות תצפית)

כמעת בכל שבוע בחודשים האחרונים מתקבל דיווח על שמיעת ירי בהר חברון, אזור השומרון או בנימין, אך לאחר סריקות באזור מדווחים בצה"ל כי "לא אותרו ממצאים המעידים על ירי" ובשל כך מוכרז על חזרה לשגרה והנחת העבודה היא כי מדובר בדיווח שווא.

על אף העובדה שלא אותרו ממצאים, ברוב המקרים אכן בוצע פיגוע ירי וב"ה איש לא נפגע ולא נגרם נזק. ביומן ה'אינתיפאדה המשותקת' בקול היהודי האירועים מדווחים, ואף פרט לא מוסתר מעיני הציבור. כעת מתברר, כי בשירות הבטחון הכללי נחקרו לאחרונה שתי חוליות מחבלים שביצעו חלק מפיגועי הירי שהתרחשו לאחרונה ופורסמו אך ורק בקול היהודי. הדיווחים פורסמו אודות לסוכנות הידיעות תצפית ומוקד הצלה יו"ש.

זירת פיגוע ירי בצומת הדואר במערב בנימין (הקול היהודי)

החוליה הראשונה נתפסה בכפר בית רימא שבמערב בנימין. חבריה פעילים במסגרת 'החזית העממית' והם ביצעו פיגועי ירי לעבר כלי רכב על כבישי הנסיעה באזור צפון-מערב בנימין. בין היתר לעבר הכביש באזור צומת בתילו בגוש טלמונים ולעבר עמדת צה"ל בנבי סאלח. כמו כן, חברי החולייה נהגו להשתתף בטרור האבנים היומ-יומי, בהשלכת מטעני צינור ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל. בחקירתם הוסגרו ארבעה רובים באמצעותם בוצע הירי וכן תחמושת.

החולייה השניה נתפסה בכפר בני נעים שבהר חברון. חברי החוליה, שאדי פהמי בדר ג'אבר, בן 21 וקטין כבן 16, הודו בחקירתם כי ביצעו מספר פיגועי ירי באזור קרית ארבע. בחקירתם הוסגר אקדח, רובה ותחמושת.

בקרוב יועברו התיקים של המעורבים בפרשיות לבחינתם של אנשי התביעה בפרקליטות הצבאית לצורך העמדתם לדין ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד