בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שישימו את מרצם בעזרה לאזרחי המדינה"

מאי גולן זועמת על הדיון היום בכנסת סביב מצבם של המסתננים האפריקאים

  • כ"ז כסלו תשע"ז - 20:30 27/12/2016
גודל: א א א
מסתננים בתל אביב (מאי גולן)
מסתננים בתל אביב (מאי גולן)

הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת התכנסה היום (ג') לדון ב"מצוקות" של אוכלוסיית המסתננים האפריקאיים בארץ.

יו"ר הוועדה, חה"כ קארין אלהרר (יש עתיד) תקפה בחריפות את התנהלות הממשלה: "במדינה כ-40 אלף זרים, שחלקם המצויים במצב קשה ואינם זוכים לסיוע – אך לממשלה אין מדיניות ברורה כלפיהם. שנתיים לאחר דו"ח מבקר המדינה בעניין אין עדיין התקדמות. משרד ראש הממשלה מטיל את האחריות על משרדי הממשלה השונים, אך אלו מתחמקים מקביעת מדיניות – והמצב מרתיח את הדם".

אלהרר ציינה כי באוכלוסיית המסתננים ישנם כמה מאות מסתננים בעלי מוגבלויות.

יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, אלי אללוף (כולנו) הוסיף את "הבושה שחשתי כאדם וכיהודי כשסיירתי בדרום תל אביב. המצב חמור, ונוראים הם מחסני-הילדים בהם שוהים 130 פעוטות בדירה בת 80 מ"ר. בדיקתנו העלתה חוסר נשיאה באחריות של הרשויות", וסיפר על ניסיונו לקדם חוק בריאות לילדי הזרים.

בדיון נטל חלק גם עמרי בן-צבי, נציג משרד המשפטים שסיפר כי המשרד בוחן את האחריות של המדינה כלפי אוכלוסיית המסתננים.

| "ח"כים צבועים שקרנים ועלובים"

מי שלא במיוחד התלהבה מהדיון היום בכנסת היא מאי גולן מתנועת 'העיר העברית' הפועלת בשנים האחרונות עבור תושבי השכונות הסובלים רבות מעשרות אלפי המסתננים. "שוב מתעוררת לה הצביעות וההתחסדות של יפי הנפש מהשמאל שאוהבים לדאוג למסתננים הבלתי חוקיים - על חשבון תושבי השכונות הישראלים שחיים במציאות גיהינום מאז הגעת המסתננים האהובים עליהם כל כך".

"איפה כל חסידי אומות העולם האלו כשנשים בדרום ת"א נאנסות ומוטרדות מינית?", תוהה גולן, "איפה הם כשתושבים מוכים באלימות כשהם נשדדים או סתם נקלעים לרחוב בשעת אחה"צ מוקדמת? איפה הם כשחייהם של עשרות אלפי תושבי שכונות מדרום ת"א, פתח תקווה, אשדוד, אילת, אשקלון, ערד, יבנה ועוד נהפכו לחיי פחד ואימה תחת משטר אריתראי דיקטטורי – לא זה שהם המציאו תחת שקר כלשהו באריתריאה, אחד אמיתי שהם בעצמם יצרו פה".

"צבועים, שקרנים ועלובים הם חברי הכנסת מהשמאל שרוצים עוד מיליונים עבור 'בריאות המסתננים' כשיש מאות קשישות בדרום ת"א שאין להם מקום להתאשפז בבתי חולים אז הן נשארות כלואות בגטו שהם הם יצרו".

"אני מציעה לח"כ קארין אלהרר לזכור שזה לא יפה לשקר רק בשביל לקדם את מדינת כל אזרחיה בפנטזיית השמאל שלה ושל חבריה, שתשים את מרצה בלעזור לאזרחי מדינת ישראל ששירתו בצבא ומשלמים מיסים, לא לגנבי גבול שמאמללים את חייהם של עשרות אלפי תושבים הרחק הרחק מביתה של קארין אלהרר ושאר חברי הוועדה לביקורת המדינה שבטח הרגישו היום מאוד טוב עם עצמם".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד