בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שלג בצפון, בירושלים מתכוננים

הסופה שהחלה הבוקר (ה') בשלג בצפון וגשמים בירושלים ובמרכז, צפויה עד הערב לצבור תאוצה וגם בירושלים ייתכן שלג. מחר בבוקר הוא צפוי להיערם בצפון ובי-ם

  • ל' שבט תשע"ה - 16:40 19/02/2015
גודל: א א א
שלג ברמת הגולן. ארכיון (מואז רמת הגולן) (מוא"ז רמת הגולן)
שלג ברמת הגולן. ארכיון (מואז רמת הגולן) (מוא"ז רמת הגולן)

במד"א, משטרה, חברת החשמל ובתחבורה הציבורית, סיימו כבר את ההכנות לקראת הסופה, ובשעות הבוקר היא כבר החלה לתת את אותותיה. היום (חמישי) החל לרדת גשם ברחבי הארץ, מצפון הארץ ועד צפון הנגב, ושלג באזור החרמון הגליל ורמת הגולן. אתר החרמון נסגר למבקרים ובשעות אחר הצהרים צפוי השלג להגיע גם לאזור הרי המרכז וירושלים.

בלילה צפוי השלג להתגבר ובשעות הבוקר מחר (ו') אף להיערם במקומות שונים, בעיקר בגובה של 500 מטר ומעלה. הטמפרטורות ירדו בצורה ניכרת וקיים חשש להצפות במקומות המועדים ולשיטפונות בבקעת הירדן ובמדבר יהודה. בדרום הארץ יהיה אביך.

כבישים רבים נחסמו בצפון הארץ ואחרים צפויים להחסם בהמשך היום באזור ירושלים ואיו"ש. המשטרה פתחה מרכז מידע ארצי שמספרו 110, בו ניתן לקבל עדכונים בסוגיית מזג האוויר וכן לקבלת מידע בנוגע לסגירה ופתיחה של צירי תנועה. המוקד מופעל 24 שעות ביממה לאורך הסערה.

"צוותי מד"א ערוכים ומוכנים בכוננות גבוהה לקראת מזג האוויר הקשה שצפוי לפקוד את אזורנו", אמר מנכ"ל מד"א אלי בין. "על מנת לוודא שכל אזרח יקבל טיפול רפואי הולם, הן במקרים דחופים והן במקרים בהם יש צורך בביקור רופא בבית, הנחתי את כוחות מד"א להיערך מבעוד-מועד ולהעמיד לרשות הציבור גם שירות "ג'יפ-רופא עד הבית" כדי שיוכלו להעניק מענה במקרים בהם החולה לא נזקק לפינוי. אני חוזר ופונה לציבור להישמע להמלצות מד"א שפורסמו בתקשורת ולהנחיות משטרת ישראל והרשויות על מנת שנעבור את סוף השבוע המושלג והסוער ללא פגיעות בנפש".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד