בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"שלוש פעמים ערבים הציתו לי את הרכב"

תושב בית החושן בירושלים שרכבו הוצת השבת מספר על ההפקרות הבטחונית. "המשטרה לא עושה כלום"

  • ט"ז אלול תשע"ה - 10:47 31/08/2015
גודל: א א א
הרכב בוער בהר הזיתים (צולם על ידי ערבים) צילום מסך
הרכב בוער בהר הזיתים (צולם על ידי ערבים) צילום מסך

סמוך לשעה עשר וחצי בליל שבת, הוצת רכבו של עובד חדוות תושב 'בית החושן' בשכונת הר הזיתים בירושלים. "חמישה ערבים הגיחו מרחוב דרך הכוהנים ושברו את שמשות הרכב, אחד שפך צבע, אחד זרק חומר בערה ואחד הצית. הרכב בער עשרים דקות עד שהגיעו שוטרי מג"ב", מספר חדוות בשיחה עם הקול היהודי

חדוות לא מופתע מההצתה. "לפני שבוע נשבר לי הפנס של הרכב ואמרתי לאשתי שלא כדאי לתקן אותו, גם ככה עוד מעט ישרפו לנו את הרכב". חדוות לא חושש סתם. לדבריו, מתוך תשע משפחות המתגוררות בבית החושן, משפחה אחת נפגעת בכל שבוע. "כמה פעמים ערבים ניסו לשרוף לי את הרכב, ושלוש פעמים הצליחו".

"יש כל פעם עליית מדרגה. ערבים תופסים יותר אומץ ועושים דברים יותר מסוכנים. המשטרה לא מצליחה למגר את התופעה, זה ידוע. המצב רק הולך ומחמיר", אומר חדוות ומבקש להזכיר את האירוע שהתרחש שבוע שעבר, בו הוצתה ניידת משטרה בשכונת א-טור הסמוכה.

לא מדובר רק בתלונות של תושבי הר הזיתים. "כל מי שמגיע להר הזיתים חוטף אבנים. חברי כנסת וכל מי שמגיע לאזור, היה המום ממה שקורה כאן. שאלו את המשטרה איך יכול להיות שיהודים לא יכולים להגיע להר הזיתים, אבל למשטרה אין תשובות, היא אומרת שהיא משתדלת אבל לא יותר מזה".

"לא הגיוני שהרכב שלי ישרף שלוש פעמים בשנה. צריך לשנות גישה. צריך להבין שחייבים למגר את הטרור וזו לא תופעה שאפשר לעבור עליה בשתיקה. כשאבו חדיר נשרף ערבים הבעירו את המדינה. כמו שהיה שם בלאגן, צריך שגם כאן יהיה בלאגן, ככה דברים יזוזו. צריך להחליט שלא עוברים על זה לסדר היום".

" אם המדינה תחליט שהיא רוצה למגר את הטרור הערבי, הטרור יפסק. השאלה היא כמה באמת רוצים להשקיע בזה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד