בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שלטי "ריבונות" נתלו בכניסה ל"שטחי A"

מבצע לילי של תנועת 'נשים בירוק'

  • י"ד ניסן תשע"ו - 11:55 22/04/2016
גודל: א א א
השלטים שנתלו הלילה
השלטים שנתלו הלילה

על רקע המהלך המקודם בימים אלה בדרג המדיני והצבאי לדילול הפעילות הצבאית של ישראל ב"שטחי A", יצאו בתנועת 'נשים בירוק' לקמפיין נגדי והפצה מאסיבית של היוזמה אותה הם מקדמים כבר שנים ארוכות להחלת ריבונות ישראלית מלאה על שטחי יהודה ושומרון כולם.

הלילה יצאו פעילים של התנועה להדביק כרזות למען החלת הריבונות ברחבי יהודה והשומרון, בין היתר על השלטים עליהם ההודעה על "כניסה לשטחי A".

השלטים שנתלו הלילה

ראשות התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, מספרות על המניע שהוביל לפעולה הליילית: "בימים אלו של ערב חג החירות כשהדיבורים על אי כניסת צה"ל לשטחי A מגיעים לאוזנינו יותר ויותר, דווקא ימים אלו נכונים להחיל את הריבונות על ארץ ישראל. אי כניסת צה"ל לשטחי A משמעותו ויתור על השטח בניגוד לרצון העם, אומרות השתיים ומוסיפות: "טוב עשו השרים אלקין ובנט שמנעו לעת עתה את ההחלטה הנוראית".

השלטים שנתלו הלילה

לדבריהן "עלינו לגלות ערנות מוגברת מפני מחטף. משום כך תלו פעילי 'נשים בירוק' שלטים הקוראים לריבונות לאורך ציר 60 וגם על השלטים האדומים בכניסה לשטחי A, שלטים המזהירים מפני כניסת יהודים לאזורים אלו. שלטים אלו הם שערורייה. לצערנו לא נאבקנו כשהציבו אותם וכעת מגיעים דיבורים על יציאת צה"ל משטחי A. יש להוריד את השלטים האדומים ולהחיל את הריבונות".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד