בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שנת הלימודים תוקדש לטיפול ב"גזענות"

שר החינוך שי פירון הודיע, כי השבועות הראשונים בשנת הלימודים יוקדשו ללימוד על "סובלנות". לימודים אלה ימשיכו לאורך כל השנה

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט"ו אב תשע"ד - 20:53 11/08/2014
גודל: א א א
שר החינוך שי פירון (פייסבוק)
שר החינוך שי פירון (פייסבוק)

בו' אלול עתידים מוסדות החינוך הממלכתיים במדינה לפתוח את שעריהם ו-2,105,394 תלמידים צפויים לפקוד את גני הילדים, בתי הספר והתיכונים. קרוב ל-150 אלף תלמידי כיתות א' חדשים ייפתחו מסלול לימודים חדש במערכת החינוך. לצדם, ייחלו לעבוד כ-165 אלף עובדי הוראה.

עוד בנושא:
מאות מיליוני שקלים יועברו מהחינוך הדתי לחינוך הערבי
שי פירון בפרויקט חדש: קייטנה לילדים במימון נוצרים
בחסות שי פירון: מורים ערבים שולבו בבתי הספר היהודים

שר החינוך שי פירון, החליט כי שנת הלימודים הקרובה תהיה בסימן "למידה משמעותית". "למידה משמעותית היא למידה המשלבת מצוינות עם ערכיות", אמר השר פירון.

לפי תכניתו של פירון, הלימודים יעסקו "בהיבט הרגשי ובהיבט החברתי-ערכי ב'צוק איתן'". יחד עם זאת אמר כי הלימודים יעסקו גם בזהות היהודית הלאומית. פירון אמר את הדברים בד-בבד עם הטמעת הטשטוש בין יהודים לגויים במדינה. "האחר הוא אני", "סובלנות" "ומיגור הגזענות". אלו הם הנושאים שיעסיקו את מערכת החינוך בשבועיים הראשונים של תחילת הלימודים ולאחריו במשך השנה כולה.

"במהלך מבצע 'צוק איתן' נחשפנו לביטויי גזענות והסתה שהדעת אינה סובלת. אנו נקדיש את כל שנת הלימודים כדי לטפל בנגע הגזענות ולדבר עם התלמידים על ההיבטים של סובלנות, קבלת האחר ומיגור הגזענות בחברה", אמר השר שדאג להכניס למערכת החינוך מורים ערבים, גם לבתי ספר יהודים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד