בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שרון: שדלו, כפתו ושדדו

אישום: ארבעה ערבים מהשרון שדדו איש עסקים מהאזור בערמה

  • אברהם שפירא
  • י"ב אב תשע"ה - 13:20 28/07/2015
גודל: א א א
רכב יוקרה. (אילוסטרציה)
רכב יוקרה. (אילוסטרציה)

ארבעה ערבים, שני גברים ושתי נשים, מטייבה ומטירה נעצרו בחשד ששדדו רכב בשווי 400 אלף ש"ח השייך לאיש עסקים מהשרון, בערמה בחודש ניסן האחרון.

אתמול הוגש לארבעה -אללא קשוע מטירה, אחלאם עודה מטירה, חכים חאג' יחיא מטייבה ועמאד נסארסרה מטייבהכתב אישום לאחר שאחת מהנשים החשודות נשברה בחקירתה והפלילה את שאר החבורה. על פי כתב האישום, אחת מהנשים שדלה את איש העסקים לאחר ש"בטעות" התקשרה אליו, להגיע איתה לחורשה בשרון.

השניים נפגשו והנאשמת עברה לרכבו של איש העסקים. היא הכווינה אותו לחורשה מבודדת בסמוך למושב בורגתא. במקביל, כך לטענת המשטרה, הכווינה החשודה את חבריה לחורשה והם הגיעו למקום רעולי פנים.

המעורבים כפתו את איש העסקים, כיסו את ראשו בשק, ותוך כדי איומים באקדח שדדו ממנו את רכבו, 2,000 שקלים במזומן, שעון, טלפון נייד ופריטים נוספים שהיו ברשותו. שניים נמלטו עם הג'יפ, ושני האחרים הסיעו את הקורבן למזבלה בקלנסווה, שם השליכו אותו פצוע וכפות - לא לפני שאיימו עליו להימנע מלספר על החוויה הקשה שעבר.

לאחר מכן התברר כי עוד באותו היום עבר הג'יפ היוקרתי לאחד הכפרים בשומרון שם נמכר.בתום השוד והעברת הרכב לכפרים נפגשו ארבעת המעורבים שוב, חילקו ביניהם את כסף המכירה, השמידו את מכשירי הטלפון הנייד שלהם וקבעו שלא לדבר יותר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד