בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תושב השומרון הותקף באבנים ונעצר

הוא נעצר בערב החג ובהמשך שוחרר לביתו. "כך צריך לפעול כל אזרח שחש איום לחייו"

  • ט"ו תשרי תשע"ז - 20:55 17/10/2016
גודל: א א א
ארכיון
ארכיון

תושב אלון מורה שהותקף בערב החג באבנים שיידו לעברו ערבים בדרכו לביתו בשומרון, עוכב בידי המשטרה לתחנת המשטרה שם נחקר בגין ירי שביצע לצורך הגנה עצמית. לאחר מאמצעים, שוחרר לביתו.

האירוע התרחש ביום ראשון אחר הצהרים, סמוך למקום בו נרצחו בני הזוג הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד. ערבים יידו אבנים לעבר רכבו של התושבים ונמלטו מהמקום. אולם שוטרים שהגיעו למקום בחור לעצור דווקא את הקרבן. לאחר בירור הדברים ולאחר התערבותם של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ועו"ד איתמר בן גביר, הוחלט במשטרת אריאל לשחררו לביתו.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה לדברים: "אני מצדיע לתושב שהגן על עצמו ועל חייו. כך צריך לפעול כל אזרח או חייל שחש שיש איום על חייו" עוד הוא הוסיף: " מערכת הבטחון צריכה להציב קו ברור בין התוקף למותקף". דגן שיבח את מפקד מרחב שומרון ואת משטרת מרחב שומרון על סיומו המהיר יחסית של האירוע".

עו"ד בן גביר הוסיף גם הוא את דבריו ואמר, כי "נדמה לי שהתושב צריך לקבל צל"ש על ההתעשתות המהירה. כבישי יו"ש ספוגים בדם של יהודים שנרצחו או נפצעו מיידויי אבנים ונקווה שהמשטרה תעשה מאמץ לעצור את המחבלים שיידו אבנים וביקשו לקלקל את חג הסוכות וטוב שלא הצליחו וברחו כמו נמושות לכפר".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד