בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תושבי בת ים אירחו את משפחת הקטין

כחלק מנדודים בעקבות הצו המנהלי לבנם, הגיעה משפחת ירד לקהילת בת ים בנשיאות הרב דוד חי הכהן שכיבד את בני המשפחה ודיבר על מאבקם החשוב

  • כ' תמוז תשע"ו - 15:56 26/07/2016
גודל: א א א
בני משפחת הקטין בדשא בבת ים (יחצ)
בני משפחת הקטין בדשא בבת ים (יחצ)

בני משפחתו של הקטין מיצהר ממשיכים לנדוד ברחבי הארץ, במחאה על נדידתו של ילדיהם בצו מנהלי. השבת שהו בני המשפחה בעיר בת ים, על הדשא סמוך לישיבת 'אורות התורה' בנשיאות הרב דוד חי הכהן.

"בני הקהילה והרב דוד חי הכהן שליט"א שבראשה חמים מאד על כל ענין שנוגע לארץ ישראל וכך זכינו ליחס מיוחד אפילו לעומת האהדה הגדולה שמצאנו במקומות אחרים" מסרו בני המשפחה. "חוץ מהבעת התמיכה, העזרה הפיזית - שולחן כיסאות וצ'ופרים לילדים, הכינו ותלו שלטים בגנות צו ההרחקה של אלישע והתייחסו אלינו באהדה גדולה".

תולים שלטים בגנות הצו (יחצ)

"לאחר התפילה בערב שילב הרב בדרשתו ביקורת על השימוש בצוים מנהליים כנגד יהודים ואז – למרבה מבוכתי, כיבד גם אותי לשאת דברים בפני בית כנסת מלא בכ-300 איש. לאחר מכן, קרא הרב למתפללים ויחד יצאו ובאו אלינו לאוהל ושרו 'שלום עליכם'".

"הרב קרא עלינו את הפסוק מהפרשה הקודמת 'מה טובו אוהליך יעקב' ואנו השבנו לו בסופו של הפסוק –' משכנותיך ישראל' – כשרואים את הקהילות הקדושות שבכל שכונות עם ישראל ואת ליבם החם והאוהד, מבינים שכל מי שירצה לקלל את עם ישראל, לא יצליח וקללתו תיהפך לברכה!" אמר אבי המשפחה.

בשבתות הקודמות שהו בני המשפחה בשכונת כפא אברהם בפתח תקווה, בשכונת רמת עמידר ברמת גן ובשכונת הדר גנים בפתח תקווה, זאת בהתאם למקומות בהם שוהה בנם במעצר בית באותה השבת. בני המשפחה מתמקמים בגן המשחקים הסמוך ומקימים אוהל לשהייה בשבת. באמצע השבוע נדדו ההורים במספר מקומות בהם - גבעת שמואל, שכונת קריית משה בירושלים ורמת גן.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד