בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תינוקת נרצחה בפיגוע דריסה בירושלים

תינוקת בת 3 חודשים נרצחה בפיגוע דריסה בירושלים ושבעה נפצעו - תיעוד

  • כ"ח תשרי תשע"ה - 21:00 22/10/2014
גודל: א א א
פיגוע הדריסה (הלל מאיר סוכנות תצפית)
פיגוע הדריסה (הלל מאיר סוכנות תצפית)

תינוקת בת 3 חודשים נרצחה הערב (ד') בפיגוע דריסה בירושלים. שבעה אנשים נוספים נפצעו באורח קשה וקל.

הפיגוע התרחש בתחנת הרכבת הקלה בכביש מספר 1 סמוך למטה הארצי של המשטרה. מחבל ערבי המתגורר בסילוואן הגיע עם רכב וסטה לעבר התחנה תוך שהוא דורס בנסיעה מהירה את האזרחים שהמתינו בתחנה. המחבל ניסה להימלט אך נורה ונפצע באורח קשה, ובהמשך מת מפצעיו בבית החולים.

זירת פיגוע הדריסה (הלל מאיר סוכנות תצפית)

מפגיעת הרכב נפגעה תינוקת בת שלושה חודשים באורח אנוש ובהמשך נפטרה מפצעיה בבית החולים. אישה נוספת נפצעה באורח קשה ושישה נוספים בדרגות פציעה שונות.

יש לציין כי המחבל, צעיר ערבי מסילוואן, שוחרר לפני כעשרה חודשים מהכלא לאחר תקופה של 16 חודשי מאסר בגין עבירות בטחוניות. במהלך החודשים האחרונים הוא נעצר שוב אך שוחרר.

הפיגוע מגיע בשיאה של אינתיפאדה של ממש המתרחשת ברחבי ירושלים. מדי יום מתפרעים מאות ערבים ברחבי העיר, מיידים בקבוקי תבערה ואבנים ויורים זיקוקים, על בתי יהודים, כלי רכב פרטיים ואוטובוסים וכן על כוחות משטרה.

זירת הפיגוע (הלל מאיר - סוכנות תצפית)

הערב, לאחר הפיגוע דווח על עימותים קשים בסילוואן, שועפט ועיסאוויה, עם ערבים רבים. במשטרה מדווחים כי אושר תגבור של מאות שוטרים למחוז ירושלים, במטרה להשקיט את ההתקפות, אך עם זאת במשטרה מדגישים כי מטרת הכוחות היא למנוע הסתה ופגיעה מכל צד שהוא, תוך שהם מתכוונים ליד הקשה שמפעילה המשטרה דווקא אל מול יהודים הפועלים כנגד ערבים ברחבי העיר.

צפו בתיעוד הפיגוע במצלמות האבטחה:

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד