בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

תל אביב: מפגיני ימין מול מפגיני שמאל

פעיל 'עוצמה יהודית' נעצר בטענה שהוריד דגלי אש"ף מטקס הנכבה באוניברסיטה. "צריכה להיות אפס סובלנות לתמיכה בסמלי טרור, שבשמם נטבחו אלפי יהודים"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ב' סיון תשע"ה - 16:29 20/05/2015
גודל: א א א
הפגנת פעילי הימין באוניברסיטת תל אביב
הפגנת פעילי הימין באוניברסיטת תל אביב

בכיכר אנטין שבאוניברסיטת תל אביב התקיימה היום (רביעי) הפגנה של ערבים ואנשי שמאל לציון 'יום הנכבה'. מולם התאספו מספר פעילים מהארגונים 'אם תרצו', 'עוצמה יהודית' ו'נלחמים בשקר הפלסטיני'.

בשלב מסוים פרצו במקום עימותים בין מפגיני הימין לשמאל וכוחות משטרה הגיעו למקום וחצצו בין שני הצדדים. במהלך האירוע עצרה המשטרה את אחד מפעילי 'עוצמה יהודית' שלטענתה הוריד וביזה את דגל ארגון הטרור אש"ף.

הפעילים בהפגנה, היום (יחצנים)

"טקס 'הנכבה' שמתקיים כאן הוא בעצם תמיכה גלויה בארגון מרצחים, תוך הנפת דגל אש"ף", אמר היום יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי שהשתתף בהפגנה. "לשמחתנו היום האויב בוכה ואנחנו צוחקים. אם חס ושלום הם היו מצליחים במזימה שלהם להשמיד את מדינת ישראל, לא היינו כאן אפילו בשביל לבכות". בן ארי הוסיף: "צריכה להיות אפס סובלנות לתמיכה בסמלי טרור, שבשמם נטבחו אלפי יהודים. מזעזע לראות שמשטרת ישראל שיודעת לעצור ילדים בחשד שקשקשו 'תג מחיר', טורחת לגונן על דגל אש"ף שמתנופף כאן במרכז תל אביב".

ברוך מרזל הדגיש את העובדה ש"אוניברסיטת תל לאביב ממנה יוצאים מרצים וסטודנטים להפגין הזדהות עם 'הנכבה', היא האוניברסיטה היחידה היושבת על שטח כבוש, וזה לא מפריע להם ללמוד וללמד על חורבות כפר הפורעים 'שיח מוניס'".

עופר גולן יו"ר עמותת 'נלחמים בשק הפלשתיני', הקריא עדויות על מעשי טבח ורצח שביצעו ערבים במאה שנות טרור רצחני. סטודנטים מארגון 'אם תרצו' הובילו בשירת עם ישראל חי, ובחלוקת החוברת 'נכבה חרטא', לסטודנטים ומרצים שבאו בשערי האוניברסיטה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד